بسته خبری ورزشی تابناک تبریز
اخبار کوتاه از سه باشگاه لیگ برتری استان را هر روز از بسته خبری ورزشی تابناک تبریز بخوانید.
کد خبر: ۲۵۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹ 30 June 2016
 گسترش فولادی ها به جی پی اس مجهز شدند


بازیکنان تیم فوتبال گسترش فولاد که در اردوی ترکیه به سر می برند و قرار است در 3 بازی تدارکاتی نیز شرکت کنند، با تصمیم کادرفنی این تیم به جی پی اس مجهز شدند.

این تصمیم کادرفنی گسترش فولاد برای به دست آوردن عملکرد بازیکنان اتخاذ شده است.


30 درصد پیشرفت درعملیات تعویض چمن استادیوم یادگار امام تبریز


نماینده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در آذربایجانشرقی اظهار داشت: عملیات تعویض چمن استادیوم یادگار امام ره تبریز به مرز پیشرفت فیزیکی 30 درصد رسید.

 شاهین درستکار نماینده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در آذربایجانشرقی گفت: عملیات تعویض چمن استادیوم یادگار امام ره تبریز به مرز پیشرفت فیزیکی 30 درصد رسید.

وی تصریح کرد: اکنون عملیات اجرایی با بیش از 30% پیشرفت فیزیکی توسط پیمانکار پروژه شرکت سد روس سبز در مرحله اجرای زهکشهای زیر زمینی و تهیه و پخش و تسطیح مصالح است .

درستکار اظهار داشت: همچنین مقدمات اجرای خطوط لوله سیستم هیتینگ بطول تقریبی 35 کیلومتر و نیز تهیه لوله های آبیاری مکانیزه در حال انجام می باشد که پس از اجرای سیستم زهکش و پخش و تسطیح مصالح یاد شده بر اساس استاندارد های بین المللی و در قالب جداول استاندارد و پس از اجرای لایه Ds سیستم گرمایش از کف بر اساس استانداردهای روز دنیا که با در نظر گرفتن اقلیم صد ساله منطقه طراحی گردیده اجرا خواهد شد.

نماینده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در آذربایجانشرقی در ادامه گفت : مراحل اجرایی تا مرحله آماده سازی برای پهن کردن چمن زیر نظر شرکت Rehau آلمان بوده و پیمانکار از نقطه نظرات مشاوران عالی شرکت مذکور در این پروژه استفاده می شود و در قسمت پایانی چمن مربوط به این پروژه با توجه به حمایتهای شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و اهمیت پروژه توسط پیمانکار از خارج کشور تهیه و برای اولین بار با توجه به استاندارد های جدید بین المللی در ایران اجرا خواهد شد

شایان ذکراست کلیه مراحل پیشرفت کار تحت نظارت دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان در حال انجام می باشد.
 

سکوت آجرلو در باره جذب نادری

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: اگر زودتر در بخش اسپانسرینگ شروع به فعالیت کرده بودیم شاید فوتبال امروز رونق خیلی خیلی بیشتری پیدا میکرد.

مصطفی آجرلو بعد از خروج ازباشگاه پرسپولیس در جلسه ای که با علی اکبر طاهری و همچنین پندار توفیقی برگزار کرد درباره محتویات این جلسه به خبرنگار کاپ اظهار داشت: امروز فقط درباره فوتبال صحبت کردیم. (باخنده) البته اگر بخواهم جدی حرف بزنم جلسه خوبی را با نمایندگان باشگاه های استقلال و پرسپولیس داشتیم. امروز درباره بحث اسپانسرینگ و مباحث مالی صحبت های زیادی را انجام دادیم. به هرحال هر سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با یک شرکت به نام 3090 قرارداد دارند و از این طریق حمایت می شوند.

وی افزود: ما نشست 3،4 ساعته ای را در این خصوص داشتیم و فکر می کنم به جمع بندی خوبی رسیدیم. قرار است هر سه باشگاه هماهنگی های لازم را در خصوص استفاده هواداران از این سامانه داشته باشند تا درآمدزایی خوبی ایجاد شوند. به هر حال این سه باشگاه بزرگ نیاز دارند تا زا طرق مختلف حمایت شوند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه گفته می شود امسال تراکتورسازی رویایی بسته شده تصریح کرد: قصد ندارم فعلا درباره بحث نقل و انتقالات صحبت کنم چون ما هنوز برای جذب بازیکن کار داریم و بعد از پایان این فصل صحبت های خودم را در این باره انجام می دهم. این روزها بیشتر فکرمان مشغول مباحث مالی است و امیدواریم به تعهداتی که به بازیکنان و مربیان دادیم به خوبی بتوانیم عمل کنیم. به نظر می رسد بتوانیم سال خوبی را در کنار هواداران تراکتورسازی پشت سربگذاریم.

آجرلو درپاسخ به این سوال که ممکن است با باشگاه پرسپولیس در بحث انتقال بازیکنان همکاری داشته باشند گفت: خیر. همان طور که گفتم امروز درباره مباحث مالی صحبت کردیم و صحبتی پیرامون نقل و انتقالات با مسئولان باشگاه پرسپولیس و استقلال نداشتیم.

وی در ادامه گفت: به نظر می رسد اگر زودتر در بخش اسپانسرینگ شروع به فعالیت کرده بودیم شاید فوتبال امروز رونق خیلی خیلی بیشتری پیدا میکرد. البته یک ضرب المثل داریم که می گویند ماهی را هر موقع از آب بگیری تازه است و ما هم بر اساس آن امروز جلسه ای را برگزار کردیم تا با شرکتی که قرار است هر سه باشگاه را حمایت کند به تفاهمات لازم دست پیدا کنیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در پایان پاسخ خبرنگار کاپ درباره ادعای ماشین سازی مبنی بر جذب غیرقانونی محمد نادری توسط تراکتورسازی سکوت کرد و اظهارنظری نداشت.

استراحت دو روزه قلعه‌نویی به شاگردانش
بازیکنان تیم تراکتورسازی امروز صبح در سالن وزنه به تمرینات بدنسازی پرداختند و پس از این تمرین امیر قلعه نویی به شاگردانش استراحت داد.


بر این اساس عصر امروز و فردا تراکتوری ها تعطیل خواهند بود و از روز شنبه دور جدید تمرینات خود را در تبریز از سر خواهند گرفت.

تراکتور در ورزشگاه گسترش به میدان می‌رود

چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز مراحل اولیه ترمیم و بازسازی خود را سپری می کند. با توجه به اینکه عملیات ترمیم چمن تا اواسط شهریور ماه طول می کشد، یادگار نمی تواند میزبان چند هفته ابتدایی لیگ برتر باشد.


بر این اساس مسئولان تراکتورسازی در حال رایزنی هستند تا بتوانند دیدارهای ابتدایی خود در لیگ شانزدهم را در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد انجام دهند.


آنها صحبت های ابتدایی را با مسئولان گسترش فولاد انجام داده اند و به احتمال فراوان بازی های خانگی خود را در بنیان دیزل برگزار می کنند.



تراکتوری شدن ثاقبی تقریبا منتفی است



ایوب ذوالفقاری درباره آخرین وضعیت شاهین ثاقبی به "ورزش سه" می گوید: ما نامه نگاری های متعددی را با باشگاه ملوان انجام دادیم اما ملوانان با این انتقال مخالف هستند. شاهین خودش هم دوست دارد در تراکتورسازی بماند اما باشگاهش اجازه نمی دهد.


اومی افزاید: جذب شاهین ثاقبی تقریبا منتفی است؛ مگراینکه اتفاق خاصی رخ دهد و بتوانیم او را به خدمت بگیریم.


مبلغ 600 میلیون برای رضایت نامه سامان نریمان جهان به گسترش فولاد پرداخت شد

مدیر اجرایی باشگاه ماشین سازی تبریز با تقدیر از همکاری مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز؛ گفت: این امر موجب شد که سامان نریمان جهان بتواند در لیگ شانزدهم بار دیگر پیراهن سبزجامگان را به تن کند.

داود قاسم زاده؛ با اظهار این مطلب اضافه نمود: در این میان تلاش مدیر عامل باشگاه ماشین سازی؛ دکتر سهرابی در کنار تعامل و همکاری  مهندس زنوزی؛ مهندس سمندر و دیگر مسئولین باشگاه گسترش فولاد ؛ تحقق این انتقال را عملی نموده است.

وی با اظهار این موضوع که تنی چند از بازیکنان زبده داخلی و خارجی در تیررس کادر فنی ماشین سازی قراردارند؛ افزود: بعد از تایید نهایی این بازیکنان و عقد قرارداد رسمی با آنان؛  اسامی آنها  فقط از طریق سایت رسمی باشگاه در اختیار هواداران و رسانه های ارتباط جمعی قرار خواهد گرفت.

قاسم زاده گفت: تیم ماشین سازی هم اکنون در اردوی تهران معاینات تخصصی پزشکی را پشت سر می گذارد و عصر روز جمعه برای برپایی اردوی خارجی و برگزاری سه دیدار تهران را به مقصد تفلیس ترک خواهد نمود.

وی در انتهای سخنان خود گفت: هواداران فهیم ماشین سازان خاطر جمع باشند که تیم با جذب بازیکنان مورد نیاز؛ با قدرت و توان کامل در لیگ شانزدهم حضوری شایسته و قوی خواهد یافت.
عصر امروز در جلسه ای میان مدیران 2 باشگاه مبلغ 600 میلیون برای رضایت نامه سامان نریمان جهان به گسترش فولاد پرداخت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :