رحمت اله آزاد دوچرخه سوار پیک سلامت آملی با شعار 'ورزش آری اعتیاد هرگز' روز پنجشنبه در ادامهحرکت فرهنگی ، ورزشی فرهنگی خود وارد اردبیل شد.
کد خبر: ۲۵۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 30 June 2016

' آزاد ' سفرخود را از روز 26 خرداد ماه و به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر از استان مازندران
آغاز کرده است.
وی بعد از گذر از استان های تهران، البرز، قزوین، زنجان، آذربایجانشرقی امروز پنجشنبه وارد اردبیل شد.
این دوچرخه سوار 50 ساله با اشاره به اهداف سفرش گفت: به عنوان یک دوچرخه سوار عضو فدراسیون در قبال مسائل اجتماعی جامعه احساس مسئوولیت می کنم و با رکاب زدن چندین استان حامل پیام به مسئوولین و مردم هستم که ورزش دشمن اعتیاد است و باعث شادابی و طراوت جامعه می شود.
وی افزود: بنده به عنوان یک ایرانی با این حرکت می خواهم نسبت به جوان های کشورم ادای دین کنم وباید این نوع حرکات در جامعه نهادینه شود و جوانان به جای مواد مخدر به ورزش روی بیاورند.
وی با تشکر از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل به دلیل استقبال گرم و حمایت های همه جانبه از این کار فرهنگی اظهار کرد: قهرمانان حقیقی این کشور سربازان گمنام و بی ادعایی هستند که بی نام و نشان در مرزهای کشورمان در گرما و سرما جان برکف برای راحتی و آرامش و آسایش ملت زحمت می کشند.
وی بعد از اردبیل از طریق استان گیلان وارد زادگاه خود استان مازندران خواهد شد.
این دوچرخه سوار تا کنون به 54 کشور جهان از قاره های آفریقا، اروپا و آسیا از جمله ترکیه، سوریه، لبنان، بلغارستان، روسیه، گرجستان، آذربایجان، ترکمنستان، تاجیکستان، افغانستان، پاکستان و هندوستان با پیام ' صلح و دوستی معلولان ' سفر کرده است و حدود 20 سال است که به مناسبت روز جهانی معلولین ، در داخل و خارج کشور رکاب می زند.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار