قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به انتساب این مجموعه به ساحت قدسی حضرت رضا(ع)، یک خطا را هم در آستان قدس قابل پذیرش ندانست و بر لزوم به‌کارگیری بهترین و سالم‌ترین افراد در حراست و بازرسی تأکید کرد.
کد خبر: ۲۵۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 29 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، سید مرتضی بختیاری در مراسم تودیع و معارفه مدیر نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات آستان قدس رضوی با اشاره به انتساب این مجموعه به ساحت قدسی حضرت رضا (ع) و تأکید بر اینکه یک خطا هم در آستان قدس رضوی پذیرفته نیست، گفت: همه خدمت‌گزاران آستان قدس رضوی پای سفره مادی و معنوی حضرت رضا (ع) نشسته‌اند و باید اقتضائات بهره‌مندی از این نعمت را در نظر بگیرند، به همین دلیل تمام بخش‌های وابسته به این آستان نورانی باید از همه دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و قضایی منظم‌تر باشند.

وی به اهمیت اقدامات دو مجموعه حراست و بازرسی اشاره کرد و با بیان اینکه وظیفه بازرسی آستان قدس رضوی سنگین‌تر از سایر دستگاه‌هاست، افزود: این دو مجموعه «عیون» یک سازمان به‌حساب می‌آیند و باید بهترین و سالم‌ترین افراد در آن‌ها فعالیت کنند.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدی؛ مدیر سابق نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات آستان قدس رضوی، خاطرنشان کرد: ایشان از شخصیت‌های انقلابی و مبارز مشهد مقدس بودند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تا به امروز همان روحیه را حفظ کرده و طی بیش از 20 سال فعالیت به‌عنوان مدیر بازرسی، خدمات بسیاری را به آستان قدس رضوی ارائه داده‌اند.

بختیاری همچنین به روایت برخی خاطرات مربوط به مبارزات انقلابی و شکنجه‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدی پرداخت و گفت: از این ‌پس، ایشان به‌عنوان عضو هیئت‌امنا و بازرس ویژه تولیت معظم به خدمت در آستان قدس رضوی ادامه می‌دهند.

وی از مصطفی فیضی؛ مدیر جدید بازرسی آستان قدس رضوی به‌عنوان چهره‌ای پرکار، پرانگیزه، انقلابی و ولایت‌مدار یاد و عنوان کرد: ایشان مسؤولیت‌هایی هم چون ریاست سازمان بازرسی شهرداری تهران را تجربه کرده‌اند و امیدواریم با عشق و ارادتی که به حضرت رضا (ع) دارند، بتوانند در این مسند نیز موفق باشند.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی به احادیث و روایاتی در زمینه مبارزه نفس و عقل اشاره کرد و با تأکید بر اینکه در شب‌های قدر باید از خداوند متعال بخواهیم که عقل بر ما حکم‌فرما شود، گفت: در این صورت فساد از بین می‌رود و مسائلی مانند دریافت حقوق‌های نجومی از بیت‌المال، آن‌هم در شرایطی که برخی هم‌نوعان ما ماه‌ها حقوق نگرفته‌اند و با مشکلات جدی روزگار می‌گذرانند، مشاهده نمی‌شود.

منبع: پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار