با حضور فعال آبفاي شهری استان يزد :
مانور تخصصي صنعت آب و فاضلاب كشور با حضورفعال این شركت در نيمه اول ارديبهشت ماه سال جاري در مشهد برگزار می شود.
کد خبر: ۲۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 20 April 2015
به گزارش تابناک یزد،سرپرست دفتر مديريت بحران و پدافند غير عامل شركت آبفا ي استان يزد از برگزاري مانور تخصصي صنعت آب و فاضلاب كشور با حضورفعال این شركت در نيمه اول ارديبهشت ماه سال جاري در مشهد خبر داد .

رضا اشترزاده گفت : در اين مانور  چند سناريوي محوري و منطقه اي با هدف کسب آمادگی لازم نيرو هاي امداد و حوادث جهت مقابله با تبعات بروز زلزله احتمالی اجرا خواهد شد .

اشترزاده بيان كرد : تعویض و راه اندازی شیر قطع و وصل 200 میلی متری، از دور خارج کردن یک خط لوله پولیکا به قطر 90 میلی متر ، تعویض تابلو برق چاه و برق رساني به چاه هاي تامين آب توسط دیزل ژنراتور چند سناریوی محوری است که در این مانور انجام می گيرد  .

وي اظهار داشت : در این مانور سه روزه استانهای مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان و یزد به عنوان استانهای معین و تهران به عنوان استان جانشین حضور خواهند يافت .

 

وي ادامه داد  : آبفاي شهری يزد در این مانور مسئولیت رسیدگی به حوادث مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب پس از زلزله در شهر مشهد را بر عهده دارد که به محض اطلاع از وقوع زلزله در مرحله نخست با توجه به بعد مسافت 900 کیلومتری در روز دوم حادثه می تواند در محل اختصاصي( منطقه 2 شهر مشهد ) حضور یافته و کمپ خود را مستقر و شروع به امداد رسانی نماید .

 

سرپرست دفتر مديريت بحران و پدافند غير عامل آبفا ي يزد هدف از برگزاري اين مانور را سنجش آمادگی پرسنل آبفای شهری استان یزد جهت امداد رسانی، مدیریت و فرماندهی صحنه بحران، بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد اکیپهای اعزامی عنوان كرد .

اشتر زاده افزود : در اين مانور تخصصي 32 نفر از واحدهاي عملياتي ، بسيج ، حراست و روايط عمومي حضور خواهند يافت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار