نفرات برترمسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان ایلام جهت انتخاب تیم استان برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی شدند.
کد خبر: ۲۵۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲ 25 June 2016

نفرات برترمسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان ایلام جهت انتخاب تیم استان برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی شدند.


به گزارش تابناک ایلام؛در این رقابت‌ها کشتی گیران شهرستان‌های ایلام، چرداول، مهران، دهلران، دره شهر، آبدانان و ملکشاهی در بخش های آزاد و فرنگی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه روی تشک رفتند و شامگاه جمعه نفرات برتر معرفی شدند.

رئیس هیات کشتی استان ایلام اظهار کرد: در این دور از رقابت ها 88 کشتی گیر آزادکار در دو رده خردسالان و نونهالان به همراه 80 کشتی گیر فرنگی کاردر هر دو رده سنی برای شرکت در رقابت های انتخابی استان به مصاف هم رفتند.

علی یاری نیا افزود: در پایان این مسابقات و در رده سنی خردسالان در بخش کشتی آزاد، محمدرضا خانعی، مهدی خوشرو، علیرضا غلامی، رضا نصری نیا، هادی خلفیان، علی نصرتی، حسین مصطفایی و آرین عبداللهی از ایلام و سیاوش یاری و شهریار سعیدی نژاد از آبدانان به مقام اول اوزان خود دست یافتند.

وی یادآور شد: در نتیجی تیمی کشتی آزاد رده سنی خردسلان تیم ایلام الف قهرمان شد و تیم های ایلام ب و دره شهرعناوین دوم و سوم را کسب کردند.

رئیس هیات کشتی استان ایلام تاکید کرد: در رشته فرنگی خردسالان نیزآرش کمالی، محمد امین محمدی، سهیل بسطامی، شایان اسماعیلی، محسن حیدرزاده و ابوالفضل علی یاری از ایلام، حامد حاتمی، محمدعرفان ولی زاده از مهران، صبحان یاسمی از آبدانان و آرین پارسایی از دره شهرعنوان های اول اوزان خود را به دست آوردند و درنتیجه تیمی نیز الف ایلام مقام اول و شهرستان های مهران و دره شهر به ترتیب دوم و سوم شدند.

یاری نیا گفت: در رده رشته آزاد رده سنی نونهالان نیز علی پیری پور، میلاد گوهری، محراب ابراهمیمی، رضا کریمی و سید محمد مهدی موسوی، مسعود مرادی و سعید ندیم از ایلام و پیمان سلیمان زاده، محمد متین علیزاده، رضا عبدی، شهرام دارابی از دهلران، به مقام اول اوزان مختلف دست یافتند و در نتیجه تیمی نیز ایلام الف مقام اول و تیم های چرداول و تیم ایلام ب، جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

وی یادآور شد: احمدرضا حاتم زاده، محمد حسین بهرامی و معین کاظمی از مهران، محمد رضا برفی، سید حسین موسوی از آبدانان، سجاد کمندی و رضا اسد بیگی از ایلام و امیر عباس احمدی از دره شهر،عنوان های اول اوزان رده سنی نونهالال کشتی فرنگی را کسب کردند و در نتیجه تیمی شهرستان‌های مهران، چرداول و ایلام الف عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. 

وی تاکید کرد: نفرات برتر این دوره از رقابت ها به منظور حضور در مسابقات انتخابی کشور که 17 تیرماه در استان آذربایجانشرقی شهرستان بناب برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: رقابت های رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان استان نیز طی ماه های آینده برگزار خواهد شد. 

نزدیک به یک هزار و 300 نفر در رشته کشتی در استان ایلام به صورت سازمان یافته فعالیت دارند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار