کد خبر: ۲۵۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲ 24 June 2016

به گزارش تابناک ایلام،محمد سلیمانی صبح امروز در جریان بازدید نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی از جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان ایلام طی سال گذشته با پدیده‌های مختلفی مواجه و خوشبختانه در امدادرسانی به مردم سربلند بیرون آمد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: سیل، آتش سوزی و خدمت به زائرین اربعین حسینی(ع) در استان ایلام از جمله ماموریت‌های مهم و سنگین جمعیت هلال احمر ایلام در کنار دیگر وظایف روزمره و محوله بود.

وی ادامه داد: نیاز استان ایلام به استقرار بالگرد در مرکز استان از اموراتی بود که توسط این جمعیت و مسؤولان امر در استان پیگیری شد که می‌توان به دیگر اقدامات صورت گرفته در جمعیت هلال احمر ایلام اشاره کرد.

این مسؤول اضافه کرد: جا دارد در خصوص پیگیری این موضوع مهم یعنی استقرار بالگرد در استان ایلام از حمایت مهندس مروارید استاندار ایلام تقدیر و تشکر به عمل آید. اکنون نیز در خصوص اختصاص زمین و اعتبار اولیه اقداماتی از سوی جمعیت هلال احمر ایلام انجام شده است.

سلیمانی تصریح کرد: جا دارد نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با جمعیت هلال احمر استان تعامل بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: برای جذب اعتبارات و منابع و امکانات هلال احمر نیازمند حمایت نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی هستیم.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار از زحمات مجموعه هلال احمر به بیان اهمیت حضور داوطلبان و کارهای داوطلبی و حس خوب نوع‌دوستی و خدمت به مردم استان ایلام پرداخت.

میرزایی افزود: وجه اشتراک نماینده مجلس بودن و فعالیت در هلال احمر خدمت به مردم و بودن به معنای واقعی کنار مردم است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی از آمادگی خود برای حمایت از برنامه‌های هلال احمر و عضویت در هلال احمر به عنوان عضو داوطلب خبر داد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار