کد خبر: ۲۴۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵ 17 June 2016

متن و حاشیه تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مازندران امروز در مراسمی که در ساری برگزار شد رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، سید محمود میرفیضی فرمانده جدید انتظامی مازندران امروز در مراسم تودیع فرمانده انتظامی مازندران و معارفه  خود در ساری گفت: از اینکه نظام بستر خدمتگذاری را برای من فراهم کرده است خدا را سپاسگزارم.

وی افزود: مبنای کار نیروی انتظامی عمل به منویات رهبری و  تحقق شعار سال است که به جد در دستور کار قرار می گیرد.

 برنامه های فرمانده جدید مازندران

فرمانده جدید نیروی انتظامی مازندران تصریح کرد: ساماندهی انضباط  ترافیکی، کاهش تصادفات و جان باختگان در ایام  سال، مبارزه با مواد مخدر، تغییر ویترین اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی از مهمترین برنامه‌های من در نیروی انتظامی استان است.

وی افزود:  ارتقای فضای معنوی و اسلامی و ایجاد روحیه جهادی و تفکر بسیجی، ارتقای بهبود معیشت کارکنان، ارتقای آموزش و مهارت افراد، استفاده حداکثری از ظرفیت مردمی و سلامت اداری و کارکنان از دیگر برنامه های نیروی انتظامی مازندران خواهد بود.

میرفیضی ضمن تقدیر از اصحاب جراید و رسانه‌ها، اظهار کرد: از همه کسانی که با انتقاد و پیشنهاد موجب رفع ضعف ها و تقویت نقاط قوت می شوند استقبال می کنیم.

 مردم باید رضایت داشته باشند

 به گزارش ایسنا، مسعود جعفری نسب فرمانده سابق انتظامی مازندران نیز در این جلسه گفت: در مدت سه سالی که در استان مازندران حضور داشتم سعی شد تا به موضوعات مهمی که مورد نظر مقام معظم رهبری و فرمانده ناجا بود توجه ویژه شود.

وی افزود: مردم از نظام توقع دارند ناهنجاری که در کوچه و بازار با آن زندگی می کنند توسط نظام مقتدرانه برخورد شود و آرامش و امنیت آنها تامین شده و رضایتمندی آنها حاصل شود.

 امروز در مازندران جرات عرض اندام وجود ندارد

فرمانده سابق نیروی انتظامی مازندران با بیان اینکه اکنون در استان مازندران کسی جرات عرض اندام را ندارد زیرا برخورد مقتدرانه با او می شود، تصریح کرد: 80 نقطه آلوده کوچک و بزرگ استان در مدت سه سال  پاکسازی شد و با تلاش همکاران در  سال  گذشته  10 درصد سرقت های در مازندران کاهش یافته و 100باند سارق دستگیری و معدوم شد و کشفیات 92 درصد افزایش یافت.

وی افزود: امروز مسئولان مازندران از وضعیت نیروی انتظامی رضایت کامل دارند  و هر جا نیروی انتظامی دچار مشکل می شد مسئولان حمایت جدی داشتند.

جعفری نسب با اشاره به تلاش های همکاران در تامین امنیت اظهار کرد: گاهی اتفاق می افتاد برخی از عملیات ها تا 3 هزار نیرو اعزام می شدند اما هیچ یک از این اقدامات را تبلیغ و تابلو نکردیم.

وی افزود: در سه سال اخیر نیروی انتظامی استان مازندران در مباحث قرآنی رتبه اول را کسب کرد و امروز یک هزار و 500 نفر از یک تا کل قرآن را حافظ هستند.

فرمانده سابق نیروی انتظامی مازندران با اشاره به اقدامات ناجا در زمینه تجلیل از خانواده ها شهدا، عنوان کرد: سید محمود میرفیضی از دوستان سابق، حاضر و آینده ما است و ایشان کارنامه خوبی را در دوره خدمت خود دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار