نایب رئیس هیئت دو و میدانی خراسان رضوی از کسب رتبه نایب قهرمانی کشور توسط دختران نونهال دونده این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۵ 19 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، ژیلا حصاری اظهار کرد: دختران ورزشکار خراسان رضوی بار دیگر در رشته دو و میدانی در سطح کشور در امسال افتخارآفرین شدند.

وی تصریح کرد: در رقابت‌هایی که روز گذشته با حضور 40 ورزشکار از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، یزد و سیستان و بلوچستان در ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد دوندگان شرکت‌کننده در رشته‌های 100 متر، 400 متر، هزار و 500 متر، 100 متر با مانع، پرش طول، ارتفاع و پرتاب نیزه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی خراسان رضوی بیان کرد: در رقابتی نزدیک و فشرده دختران دونده خراسان رضوی در رده نونهالان با چهار امتیاز اختلاف بعد از دوندگان یزد قرار گرفتند و موفق به کسب نایب قهرمانی این دوره از مسابقات شدند.

حصاری یادآور شد: تیم خراسان رضوی با 45 امتیاز نایب قهرمان و در رده دوم ایستاد و یزد با 49 امتیاز قهرمان شد.

وی افزود: همچنین دوندگان نونهال استان گلستان با 40 امتیاز در رده سوم قرار گرفتند.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی خراسان رضوی اعلام کرد: بهاره جهان‌تیغ در 400 و 1500 متر رتبه اول، نگین نظامی در 100 متر رتبه دوم، روژین امامی در 100 متر مانع رتبه دوم، سحر پرهیزگار در 100 متر رتبه سوم و نفیسه سرخوش در 400 متر رتبه سوم را کسب کردند.

وی افزود: سلطان دستاروندان حائز رتبه سوم در هزار و 500 متر و رتبه دوم در 400 متر شد و در پرش طول نیز الهام غفوری مقام دوم و در پرتاب نیزه مریم رشیدی رتبه دوم را کسب کردند.

گفتنی است؛ مسابقات دو و میدانی بانوان شرق کشور روز جمعه با حضور 40 ورزشکار در قالب هفت تیم از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، سمنان و گلستان در ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار