بازیکنان و کادر فنی تیم نفت تهران در پی مسائل پیش آمده در مورد فروش امتیاز این باشگاه به ملوان بندر انزلی در نامه ای به وزیر ورزش مشکلات خود را بیان کردند.
کد خبر: ۲۴۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 15 June 2016
 به  گزارش «تابناک یزد»، بازیکنان و کادر فنی تیم نفت تهران در پی مسائل پیش آمده در مورد فروش امتیاز این باشگاه به ملوان بندر انزلی در نامه ای به وزیر ورزش مشکلات خود را بیان کردند.

وزیر محترم  ورزش و جوانان  
جناب آقای گودرزی
  سلام علیکم
احتراما به استحضار می رساند ما مربیان، بازیکنان و عوامل باشگاه نفت تهران با توجه به مشکلات عدیده ای که از ابتدای فصل تا کنون داشته ایم در بلاتکلیفی  مطلق بسر می بریم و متاسفانه بجز فدراسیون فوتبال، مدیرکل محترم تربیت بدنی استان تهران که بارها اعلام کردند انتقال تیم های فوتبال استان تهران به استان‌های دیگر غیر قانونی است ولی در هفته های گذشته آقای دنیامالی عضو شورای شهرتهران و نمایندگان مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی بخصوص آقای خسته بند خارج از عرف ورزش و فوتبال و با لابی های سیاسی پشت پرده بدنبال انتقال سیاسی تیم نفت تهران  به شهر انزلی هستند.

وزیر محترم ورزش و جوانان! در ابتدای حضورتان در ورزش کشور شعار عدم دخالت سیاسیون در ورزش را بخوبی اشاره کردید ولی نیروهای سیاسی همواره غالب ورزش بودند، شایان ذکر است پایتخت  (تهران) با 17 میلیون جمعیت طبق آمار فقیرترین استان کشور در فضاهای ورزشی است در حال حاضر بازیکنان، عوامل باشگاه نفت تهران، فوتبال تهران بیکس و تنها هستند حال از آن وزیر عالی مقام تقاضا داریم مانع انتقال سیاسی نفت تهران به شهر انزلی شوید.

با تشکر بازیکان و کادر فنی نفت تهران


شبکه خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار