رئیس اداره ورزش و جوانان نمین گفت: در صورت تأمین اعتبار و حمایت مسئولان پیست اسکی روی چمن «فندق لو» در این شهرستان می‌تواند به استانداردهای جهانی دست یابد.
کد خبر: ۲۴۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶ 14 June 2016

اکبر ورودی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه تمرینات تیم ملی اسکی جوانان در پیست اسکی روی چمن فندق لو در گفتگو باخبرنگار مهرتصریح کرد: طبیعت کم‌نظیر فندق لو به لحاظ زیبایی و اقلیم خود منحصربه‌فرد بوده و به اذعان کارشناسان می‌تواند به یکی از پیست‌های اسکی مطرح دنیا تبدیل شود.

وی افزود: از سال گذشته توسعه پیست اسکی فندق لو در دستور کار قرار گرفته و قرار است فدراسیون زمینه‌های تبدیل شدن آن به پیست استاندارد جهانی را بررسی و مبلغ لازم برای تحقق را برآورد کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین تأکید کرد: بعد از مشخص کردن اعتبار لازم است از محل اعتبارات استانی و یا ملی تجهیز پیست مورد حمایت قرار گیرد تا بتوانیم در این منطقه استانداردهای جهانی را پیاده کنیم و در ادامه زمینه حضور تیم‌های ملی تسهیل شود.

ورودی با اشاره به تجهیز ساختمان اسکی در جنگل فندق لو ادامه داد: این پروژه با اختصاص ۵۰۰ میلیون ریال درحال اجرا است و در صورتی که جهت تجهیز اعتبار مورد نیاز آن تأمین شود در سال جاری تجهیز ساختمان نیز اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به استقرار تیم ملی جوانان اسکی در پیست فندق لو اضافه کرد: این تیم متشکل از هفت ورزشکار به مدت ۱۰ روز در این پیست تمرینات ورزشی خواهند داشت.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین تا پایان سال پیش‌بینی می‌شود تیم‌های دیگر جهت تمرین در این منطقه مستقر شوند.

وی با بیان اینکه در شهرستان نمین خوابگاه ورزشی در اختیار تیم قرار داده شده است، اضافه کرد: علاوه بر این مسئولان شهرستان زمینه تمرینات تیم را فراهم ساخته‌اند تا در مدت حضور تمرینات مناسبی را سپری کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار