کد خبر: ۲۴۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰ 12 June 2016
فرماندار رامسر گفت: در کنار پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های کلان و نیمه‌تمام باید با ارائه طرح‌های جدید و استفاده از نخبگان شهرستان در توسعه شهر تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حسین شعبان‌سروری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان، با اشاره به مطالب جلسات گذشته ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: در زمینه ویژگی‌ها، چالش‌هایی که در بخش توسعه اقتصادی وجود دارد و ظرفیت‌های شهرستان مطالعات دقیق و مشخص نداشتیم که باید در این حوزه تلاش‌های جدی‌تری انجام شود.

وی با بیان اینکه به صورت غیررسمی استارت خانه سرمایه‌گذاری را در فرمانداری رامسر زدیم، تصریح کرد: هدف این خانه متمرکز کردن، جذب و هدایت سرمایه‌گذاران خرد و کلان بخش‌های مختلف گردشگری، صنعت، کشاورزی و... است.

فرماندار رامسر ادامه داد: در کنار پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های کلان و نیمه‌تمام باید با ارائه طرح‌های جدید، استفاده از نخبگان شهرستان و استفاده بهینه از ظرفیت‌های شهرستان که تاکنون موفق به شکوفایی آنها نشدیم، تلاش جدی کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه دولت دارای محدودیت‌های فراوانی است و نباید وابسته به آن بود، ادامه داد: دولت تلاش دارد تا با اعمال سیاست‌های درست و جذب سرمایه خارجی و هدایت سرمایه داخلی بتواند واحدهای تولیدی را از رکود خارج کند و بسته‌های حمایتی در بخش صنعت و صنایع تبدیلی ابلاغ شده که در آینده نه چندان دور ارائه می‌شود.

شعبان‌سروری تأکید کرد: در این وضعیت موجود باید همه تلاش کنیم و با مشارکت هم و شناخت زیرساخت‌های مناسب شهری شعار اقتصاد منهای نفت را محقق سازیم.

وی با بیان اینکه با اصلاح قوانین و مقررات شهری نیز امتیازاتی را می‌توانیم در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم تا جذب شوند، گفت: شهرداری‌ها نیز می‌توانند ستاد اقتصاد مقاومتی شکل دهند که با حضور صاحب‌نظران و نخبگان باشد تا از نظرات و پیشنهادات این گروه هم استفاده شود تا شاهد رونق و توسعه شهرستان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار