فروش اینترنتی بلیت های «سینماغزل» فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس آغاز شد.
کد خبر: ۲۴۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 10 June 2016
تابناک فاس به نقل از مهر:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: اکران فیلم های سینمای جهان  از شنبه ۲۲ خرداد هر روز دو سانس در ساعت های ۱۸ و ۲۱ در سینما غزل فرهنگ و ارشاد فارس انجام می گیرد.

بهزاد مریدی به اکران فیلم بچه(THE KID) در روزهای ۲۲و۲۴و۲۷ خرداد جاری اشاره کرد و افزود: افزون بر نمایش این فیلم که در دو نوبت ساعت ۱۸ و۲۱، اکران فیلم اتاق(ROOM) نیز در برنامه سینما غزل قرار دارد که  زمان آن نیز ۲۳و۲۵و۲۸ خرداد جاری در ساعت ۱۸ و ۲۱ است.

وی با بیان اینکه فیلم اتاق محصول سال ۲۰۱۶ کشور کاناداست، گفت: برنامه نمایش هفتگی فیلم های بلند داستانی ، مستند و کوتاه مطرح ایران و جهان چهارشنبه ها در تالار حافظ سالن غزل به جای خود باقی است و ادامه دارد.

مریدی ادامه داد: برنامه سینما غزل ، در روزهای چهارشنبه در اختیار انجمن فیلم کوتاه است که به روند نمایش فیلم ها به شیوه همیشگی ادامه می دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: برنامه سینما غزل فرهنگ و ارشاد فارس همه روزهای هفته سانس ۱۸ و ۲۱ هست بجز چهارشنبه ها که سالن در اختیار انجمن فیلم کوتاه شیراز هست.

وی تصریح کرد: علاقه مندان برای تهیه بلیت فیلم های این سینما می توانند به پایگاه اینترنتی shiraztic.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: نمایش هفتگی فیلم های داستانی بلند، کوتاه و مستند مطرح ایران و جهان چهارشنبه ۲۶ خرداد جاری ساعت  ۱۸ در سینما غزل به نمایش فیلم مستند «به بهار بگویید که امسال نیاید» اختصاص دارد که ورود برای علاقمندان آزاد است.

مریدی افزود: فیلم مستند«Tell spring not to come this year »ساخته مشترک سعید تاجی فاروقی - میشائل مک ایوی است که برنده جایزه بهترین فیلم مستند جشنواره برلین ۲۰۱۵ در بخش مستقل عفو بین الملل شد و هیئت داوران از « تصویر قوی » این فیلم ستایش کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار