کد خبر: ۲۴۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹ 08 June 2016
شهردار کیاسر از آغاز فاز نهایی پروژه بهسازی ورودی شهر کیاسر خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی فاز نهایی این پروژه تا پایان تابستان امسال به پایان برسد.

به گزارش تابناک مازندران/ خلیل‌الله انتظاری در بازدید از پروژه ورودی شهر کیاسر، اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز نهایی این پروژه هفته گذشته آغاز شده است.

وی با اشاره به بهبود و بهسازی ورودی 5 کیلومتری شهر کیاسر از سه‌راه دارپشت تا بخشداری چهاردانگه، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی فاز نهایی این پروژه تا پایان تابستان امسال به پایان برسد.

شهردار کیاسر از احداث دو باند اتومبیل رو و کالسکه در مسیر ورودی این شهر خبر داد و افزود: احداث این پروژه عمرانی سبب رشد و توسعه اقتصادی منطقه چهاردانگه می‌شود که با جذب توریست و گردشگر در شهر کیاسر شاهد رونق اقتصادی در این منطقه هستیم.

این مسؤول تصریح کرد: با ساماندهی ورودی شهر کیاسر و زیباسازی آن مسافرانی که از جاده اصلی مازندران به سمنان سفر می‌کنند راغب می‌شوند به سمت شهر کیاسر حرکت کنند و توقف چندساعته در این شهر سبب ایجاد اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی می‌شود.

انتظاری خواستار افزایش اعتبارات تملک دارایی برای اجرای پروژه‌های عمرانی برای شهرهای کمتر توسعه‌یافته و کم‌درآمد نظیر کیاسر شد و افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم در رفع محرومیت از چهره شهر بیشتر گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات‌‌رسانی بهینه به شهروندان و به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به دیگر هموطنان، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای سطح کیفی، لکه‌گیری هندسی و رفع خطرات احتمالی در شهر به بهینه‌سازی و ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر اقدام خواهیم کرد.

شهردار کیاسر با بیان اینکه بخش چهاردانگه و شهر کیاسر در مسیر تردد مسافران به دیگر استان‌های کشور قرار دارد، ادامه داد: در مسیر جاده ساری ـ کیاسر نمازخانه و استراحتگاه برای مسافران و گردشگران وجود ندارد.

این مسؤول از احداث مجتمع بین‌راهی در منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر خبر داد و افزود: احداث مجتمع‌های تفریحی بین‌راهی در بخش چهاردانگه ضروری است.

انتظاری با بیان اینکه هنوز برخی از جاذبه‌های گردشگری بخش چهاردانگه برای گردشگران ناشناخته است، گفت: هم‌اکنون کتاب مصور جاذبه‌های گردشگری منطقه چهاردانگه با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر کیاسر در حال تدوین بوده و به‌زودی در اختیار مردم منطقه و گردشگران قرار می‌گیرد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار