نایب رئیس بانوان هیات جانبازان و معلولان ایلام ازفعالیت 14 ورزشکارزن معلول وجانباز دراین استان خبرداد.
کد خبر: ۲۴۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳ 07 June 2016

نایب رئیس بانوان هیات جانبازان و معلولان ایلام ازفعالیت 14 ورزشکارزن معلول وجانباز دراین استان خبرداد.


به گزارش تابناک ایلام؛صدیقه زرگوش اظهار کرد: با وجود اطلاع رسانی های لازم از طریق بهزیستی و مدرسه استثنایی باغچه بان، برخی خانواده ها در زمینه جذب زنان معلول و جانباز در رشته های ورزشی همکاری نمی کنند.

وی با اشاره به حمایت نکردن خانواده های دارای افراد جانباز و معلول از فعالیت های ورزشی افزود: توسعه ورزش قهرمانی برای جانبازان و معلولان لازم است اما اولویت در این راستا بر روی حفظ سلامت و شادابی است و خانواده های این افراد باید در این زمینه بیشتر همکاری کنند.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی صحیح و استفاده از امکانات موجود و همدلی اعضای هیات باعث پیشرفت ورزش جانبازان و معلولان می شود. 

نایب رئیس بانوان هیات جانبازان و معلولان ایلام گفت: وجود زنان جانباز و معلول ورزشکار این وظیفه را بر ما مکلف می کند که بهترین خدمات به آنها ارائه شود.

وی یاد آور شد: در حال حاضر 14 ورزشکار جانباز و معلول زن در رشته های مختلف فعالیت دارند که عناوین قهرمانی و مدال را نیز در سطح کشور کسب کرده اند.

زرگوش اعلام کرد: از این تعداد هشت نفر در رشته تیراندازی با تفنگ بادی و تپانچه در کلاس ایستاده و نشسته، چهار نفر در رشته تنیس روی میز و 2 نفر در رشته بدمینتون در حال فعالیت هستند که خانم صدریه پرهیزدر رشته تیراندازی موفق به کسب مدال برنز در سال 93 شده است.

نایب رئیس هیات جانبازان و معلولان تاکید کرد: امکانات آموزشی در بخش تنیس روی میز در حد مطلوب است اما با کمبود فضا و سالن ورزشی مناسب مواجه هستیم در بخش تیراندازی نیز با توجه به گرانی اسلحه نمی توان اسلحه های بیشتر در اختیار ورزشکاران قرار داد.

وی ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور جانبازان و معلولان در سالن های ورزشی باشیم و بتوانیم با استفاده از مربیان مجرب زمینه حضور آنها را در میادین ملی و فرا ملی بیش از پیش فراهم کنیم و از متولیان امر خواستار حمایت مالی هستیم تا با برنامه ریزی صحیح از اعتبارات به نحو احسن بهره ببریم./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار