کد خبر: ۲۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 18 April 2015
۲۹۰اثر سینمایی ایرانی در هجدهمین بازار فیلم تهران به خریداران و پخش‌کنندگان بین‌المللی ارائه خواهد شد.

به گزارش ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، ۲۹۰اثر سینمایی ایرانی در هجدهمین بازار فیلم تهران روی سرور بازار فیلم تهران بارگذاری می‌شود و خریداران بین‌المللی می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همزمان با استقلال بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر از بخش ملی جشنواره، یک سرور مركزى و اتاق‌های بازبینی فيلم برای خريداران حاضر در هجدهمین بازار فیلم تهران در نظر گرفته شده است که ۲۹۰اثر یاد شده از روی این سرورها برای خریداران به نمایش در می‌آید.ایجاد سرور و اتاق‌های نمایش فیلم در بخش بازار، اين امكان را به خریداران می‌دهد تا به راحتى فیلم‌های مورد نظر را انتخاب کنند و سپس در محوطه اصلی بازار و در غرفه‌های تعبیه شده، به رايزنى با صاحبان آثار بپردازند.

۲۹۰اثری که برای خریداران در هجدهمین بازار فیلم تهران عرضه می‌شود، از جمله تولیدات سینمای ایران از سال ۲۰۱۲تاکنون است که فیلم‌های بلند، كوتاه و مستند را شامل می‌شود.

خبرنگاران و شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی در جشنواره فیلم فجر

اصحاب رسانه از کشورهای مختلف برای پوشش رسانه ای و تبادل نظر با رسانه و سینماگران ایرانی در‌سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا می کنند.

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، ستاد اجرایی رویداد سینمایی از خبرنگاران سینمایی رسانه های مختلف دنیا برای حضور در بخش بین الملل جشنواره سی و سوم که از ۵تا ۱۲اردیبهشت در تهران برگزار می شود متقاضی حضور در برنامه‌های گوناگون برای پوشش خبری این رویداد و آشنایی بیشتر با سینمای ایران در جشنواره هستند.

خبرنگاران و تصویربردارانی از روزنامه ها و شبکه های تلویزیونی و رادیویی مانند راشاتودی روسیه، تلویزیون زد دی اف آلمان، ان.اچ.کی ژاپن، تلویزیون سی بی اس نیوز، گروه رسانه های شانگهای چین، ای .بی . اس

کره جنوبی، تلویزیون بین المللی العهد، ویژناندو فیلم ایتالیا، شبکه ۱۴ترکیه، روزنامه دی سایت آلمان، ماینیچی ژاپن، اکسزگرم تی وی لهستان، رادیو و تلویزیون وی پی آر او هلند، روزنامه هیومنیتی فریم فرانسه، روزنامه السفیر لبنان، تلویزیون المیادین لبنان، تلویزیون المنار لبنان، تلویزیون التجاه عراق، تلویزیون العهد عراق، تلویزیون الغدیر عراق، تلویزیون فلسطین الیوم، شبکه فونیکس انگلستان، تلویزیون ماهواره ای الفرات عراق، تلویزیون الاخبار السوریه، تلویزیون الکوت کویت، مجله تایم، تلویزیون هلال ترکیه، تلویزیون قدس ترکیه، تلویزیون اولوسال ترکیه، رادیو و تلویزیون مصر، روزنامه الاهرام مصر، صباح تونس، جدیدالصباح بغداد، آژانس فرهنگ و هنر سوئیس، جیو تی وی پاکستان، رادیو و تلویزیون تمدن افغانستان، تلویزیون نور افغانستان، تلویزیون زینبیه ترکیه، تلویزیون کربلاء عراق، شبکه ماهواره گلی کردستان عراق، تلویزیون بلادی عراق، تلویزیون ای . ان. اس آذربایجان و... به همراه رسانه‌های دیگری از جهان اسلام برای پوشش سی وسومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به تهران می آیند.

پیش‌بینی شده است تعدادی از این رسانه ها برنامه های زنده خبری و تحلیلی از سی و سومین جشنواره بین الملل فیلم فجر مخابره کنند. همچنین این برای نخستین بار است که جمعی از خبرنگاران سینمایی رسانه های مختلف بین المللی به صورت سازمان یافته برای حضور در یک رویداد سینمایی به ایران سفر می کنند.همچنین جمعی از اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی همکاری موثری در پوشش و مخابره آخرین اخبار جشنواره مشارکت خواهند داشت.بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار به طور مستقل از ۵تا ۱۲اردیبهشت برپا می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار