فرماندارمهاباد گفت: همایش و نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری و تجاری ایران وعراق با محوریت استان آذربایجان غربی در شهرستان مهاباد برگزار می شود.
کد خبر: ۲۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 17 April 2015

«جعفر کتانی»در گفت وگو با خبرنگار کردپرس اظهار داشت: این همایش در اردیبهشت ماه امسال به همت انجمن دوستی ایران و عراق با همکاری فرمانداری شهرستان مهاباد برگزار می شود.

وی جذب سرمایه گذاران خصوصی را از اهداف برپایی این همایش عنوان و تصریح کرد: نمایشگاه جانبی این همایش به مدت دو روز برگزار می شود و نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری و تجاری ایران وعراق در اقتصاد منطقه تاثیر مثبتی خواهد داشت.

با هدف ایجاد ارتباط متقابل میان تجار ایرانی و عراقی ، ایجاد بستری مناسب برای ارتباط و تعامل هرچه بیشتر میان تجار و مسئوولان دو کشور، ایجاد زمینه مبادلات تجاری و همکاری مابین مردم ایران و عراق ، گسترش هرچه بیشتر تبادلات تجاری با عراق از طریق مهاباد و ارایه اطلاعات کاربردی اقتصادی مورد نیاز بازرگانان و کسب و کارهای دو کشور برگزار می شود.

در سایت رسمی همایش و نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری و تجاری ایران وعراق ایجاد شهرک صنعتی ویژه صادرات با بازار کشور عراق در شهرستان مهاباد ، توسعه بازرگانی شهرستان مهاباد به عنوان گذرگاه ارتباطی ایران و عراق و ایجاد اشتغال پایدار بر اساس قابلیت های بالقوه شهرستان مهاباد به عنوان اهداف ستاد اجرائی این نمایشگاه آماده است.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با تماس با شماره تلفن 42227233- 044 و یا به سایت انترنتی www.iraniraqinvest.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار