کد خبر: ۲۴۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰ 03 June 2016
نماینده مردم نوشهر چالوس و كلاردشت  در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت یازدهم آرامش اقتصادی ایجاد شد و در بخش مهار تورم كارهای زیادی انجام شد كه نباید نادیده گرفته شود.

به گزارش تابناک مازندران، قاسم احمدی لاشكی در جلسه شورای اداری چالوس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مجلس دهم با عنوان اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اسلامی، اظهار كرد: مجلس دهم باید در راستای قانون گذاری و سایر امور به طور خاص ورود پیدا كند.

وی با بیان اینكه قانون باید عام باشد و برای همه ادوار كارایی داشته باشد، افزود: تقویت روحیه امید و نشاط در بین مردم از جمله امور مهمی است كه باید از سوی شما مدیران در جامعه دمیده شود تا مردم احساس یاس نكنند.

نماینده مردم نوشهر چالوس و كلاردشت در مجلس شورای اسلامی بر خوش رفتاری و گره گشایی مدیران دستگاه ها بر رفع مشكلات مردم تاكید كرد و گفت: توسعه آرامش در همه بخش ها از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

احمدی لاشكی تصریح كرد: در دولت یازدهم آرامش اقتصادی ایجاد شد و در بخش مهار تورم كارهای زیادی انجام شد كه نباید نادیده گرفته شود.

وی با تاكید بر اولویت قرار دادن اقتصاد، خاطر نشان كرد: برای منطقه باید چشم اندازی تعریف شود تا به رشد و توسعه كمك كند و دغدغه مسائل اقتصادی نیز برطرف شود.

این مسئول با اشاره به انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، ابراز كرد: انتخابات خوبی برگزار شد و علی لاریجانی با 237 رای كه از دوره قبل نیز حتی بیشتر است به عنوان رئیس مجلس انتخاب شد كه این امر نشان دهنده تعامل در مجلس است.

احمدی لاشكی متذكر شد:  دراین دوره نمایندگان مازندران سعی كردیم حتما نماینده ای در هیات رئیسه داشت باشیم كه با دفاع از یوسف نژاد و انتخاب وی به عنوان هیات رئیسه، این امر محقق شد.

وی با انتقاد از تغییر كاربری احتمالی ساختمان اداری میراث فرهنگی و گردشگری چالوس كه خود از بناهای تاریخی و با قدمت است به رستوران، گفت: یكی از افتخارات چالوس این بنای تاریخی است كه در بسیاری از كتابها كه مشخصات و جاهای دیدنی چالوس معرفی می شود نام و تصویر این ساختمان می درخشد.

نماینده مردم نوشهر چالوس و كلاردشت در مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: گویا مسئولان سازمان میراث فرهنگی عنوان كرده اند به علت مسائل مالی ناچار به تغییر كاربری این ساختمان هستند كه نباید این اتفاق بیفتد و هرچه زودتر مدیر كل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران از این امر جلوگیری کند.

احمدی با بیان اینكه هر گونه تغییر كاربری برای این ساختمان غیر قانونی است، گفت: اگر مشكل بر سر اجاره 6 میلیون تومانی این مكان تاریخی است به طریقی از مردم به سازمان كمك خواهد شد زیرا تغییر كاربری آن آسیب شدیدی را به منطقه وارد می كند.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار