فرمانده سپاه ناحیه چناران گفت:620 نفر به نمایندگی از مردم شهرستان، جهت حضور در مراسم ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب و تجدید عهد با آرمان های ایشان و مقام معظم رهبری، به تهران اعزام می شوند.
کد خبر: ۲۳۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 01 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، سرهنگ مجید آذرکیش اظهار كرد: با عنایت به اینکه امام خمینی(ره) یک شخصیت استثنایی قرن است و ایشان موفق شدند انقلاب را با حاکمیت اسلام رهبری کردند، لذا حق عظیمی بر گردن همه ما دارند.

 

وی بيان كرد: امام خمینی(ره) پس از انبیاء بزرگ الهی از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت های تاریخ بشری هستند؛ هم در بین شیعه و جهان اسلام و هم در سطح بین المللی، که با اندیشه های بلند خود مسیر تاریخ را دگرگون کردند و منشاء تحولات بزرگی در جهان شدند.

فرمانده سپاه ناحیه چناران افزود: امام (ره) یک شخصیت بزرگ بین المللی است که باید مراسم ارتحاشان بسیار با شکوه برگزار گردد تا همچنان آن روحیه انقلابی، استکبار ستیزی و سلطه ناپذیری ایشان، نمونه و الگویی برای جهانیان باشد.

آذرکیش با بیان اینکه امام امت، مدل جدید اداره حکومت را به جهانیان عرضه کرد که در آن هم اسلامیت ، هم جمهوریت و مردمی بودن دیده شده است، خاطر نشان کرد: امام روح الله (ره) به جهانینان اعلام کرد که ما نه سلطه گر هستیم و نه سلطه پذیر.

وی تصریح کرد: دوربین های زیادی از سطح جهان، جهت انعکاس مراسم ارتحال امام(ره) حضور دارند و به نوعی حضور گسترده مردم را ارزیابی می کنند، لذا شایسته است تمام توان خود را در این مراسم بکار گیریم تا بتوانیم در حد توان، دین خود را به امام راحل ادا کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چناران گفت: در شهرستان، مراسم ارتحال حضرت امام (ره) در دو بخش برگزار می شود، یکی در بخش اجرای مراسمات شهرستانی سالروز ارتحال ایشان است که در مناطق مختلف و در شهرهای چناران، گلبهار ، گلمکان و تعدادی از روستاهای اطراف، مراسمات باشکوهی در این خصوص برگزار می شود و در بخش دیگر اعزام زائرین جهت حضور در مرقد امام (ره) را داریم که حدود۶۲۰نفر از سطح شهرستان، به مراسم ارتحال حضرت امام(ره) اعزام می شوند.

آذرکیش ادامه داد: این کاوان از روز چهارشنبه دوازدهم خرداد، به اماکن زیارت شهرهای قم و جمکران مشرف می شوند و در نهایت در پنجشنبه شب در محل مرقد مطهر حضرت امام مستقر می شوند و روز جمعه در مراسم سالگرد ارتحال ایشان شرکت خواهند کرد و از بیانات مقام معظم رهبری بهره مند می شوند.

وی خاطر نشان کرد: افراد اعزامی، به نمایندگی از مردم خوب شهرستان چناران، با آرمان های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تجدید عهد و میثاق خواهند کرد و حامل پیام انقلابی و جهادی مردم این شهرستان به تهران خواهند بود که امیدواریم این عزیزان بتوانند نقش خوبی را در این زمینه ایفا کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار