کد خبر: ۲۳۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 01 June 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: یکی از مهمترین برنامه های این نهاد توانمندسازی خانواده های تحت پوشش است.

محسن علیزاده در دیدار با فرمانداربهاباد اظهار کرد: این نهاد با پرداخت تسهیلات به افراد نیازمند سبب شده تا با ایجاد اشتغال مناسب، آنها را توانمند کند تا با کسب درآمد برای خانواده های خود بتوانند به خودکفایی برسند.
***
دبیر ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد از برگزاری مسابقه کتابخوانی 'یک قدم برای ظهور' در یزد خبر داد.
محمدرضا دشتی اظهار داشت: منبع سئوالات این مسابقه کتاب 'استغاثه' است و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به سایت www.mobasherghadir.ir در این مسابقه شرکت کنند.
وی مهلت شرکت در این مسابقه را اول تیرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: این مسابقه در فضای مجازی برگزار می‌شود و برندگان مسابقه جوایز ارزنده فرهنگی دریافت خواهند کرد.
دشتی تصریح کرد: جوایز این مسابقه کتابخوانی سفر مشهد مقدس، اهدای بسته فرهنگی به ارزش 150 هزار تومان و ده‌ها بسته فرهنگی به ارزش 50 هزار تومان است.
***
پنجمین شماره ماهنامه الکترونیکی مبشران غدیر به همت ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد منتشر شد.
این ماهنامه تنها ماهنامه الکترونیکی است که در استان یزد منتشر می‌شود و محور مطالب آن زندگانی حضرت علی (ع)، واقعه غدیر و مطالب مرتبط با آن حضرت است.
در شماره پنجم و در بخش آشنایی با خوبان، به زندگی آیت‌الله علاقه‌بند یکی از روحانیون بنام استان یزد پرداخته شده است.
سخنی از جنس نور نیز در این شماره به بررسی ویژگی‌های منتظران ظهور و باور مذاهب مختلف دین اسلام در مورد حضرت مهدی (عج) از زبان استاد محمدرضا شایق از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه یزد پرداخته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار