کد خبر: ۲۳۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷ 31 May 2016
به گزارش تابناک یزد، بانوان فوتسالیست هلال احمر یزد توانستند با برتری مقابل "گود زینل خان اسفراین" جواز حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را کسب کنند.

فینال مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشوردر سالن عدالت یزد و بین دو تیم هلال‌احمر یزد و "گود زینل خان اسفراین" برگزار شد  که در پایان  تیم یزد با نتیجه پرگل 11 بر شش بر حریف پیروز شد و جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب کرد.

در این مسابقه که در حضور جمع زیادی از بانوان علاقمند به فوتسال برگزار شد، تیم هلال‌احمر استان توسط فرحناز حیدری 3 گل، اعظم برزگر 3 گل، فریماه حبیبیان، فرزانه زارع، حلیمه طایفی دو گل و یک گل به خودی حریف را گلبارن کرد.

در تیم فوتسال بانوان هلال احمر استان یزد، فرزانه زارع، اعظم برزگر، فاطمه اکرمی، سلیمه محمدحسین‌پور، فرشته غلامشاهی، مریم شرعیاتی، حلیمه طایفی، فریماه حبیبیان، الهه محراب پور، فرحناز حیدری، زهره حسینی‌پور و راضیه مرادی عضویت دارند.

سرمربی تیم هلال احمر یزد بر عهده  فاطمه نادریان است و سرپرست آن نیز سمیه مرعشی است که امروز توانستند برابر حریف اسفراینی خود عملکرد بسیار خوبی ارائه کنند.

تیم فوتسال بانوان هلال احمر  یزد در فصل جدید به عنوان اولین و تنها نماینده استان یزد در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور پیدا کرده و به مسابقه با تیم‌های لیگ برتری می‌پردازد.

هم اکنون در استان یزد 10 تیم فوتسال باشگاهی مخصوص بانوان حضور دارند  که همه ساله رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار