چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساخت، طراحی، مهندسی و تجهیز هتل، رستوران و کافی شاپ در نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 25 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، محمد جواد حمید، اظهار كرد: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت هتلداری در حالی از 5 تا 8 خردادماه برگزار می‌شود که در این دوره از نمایشگاه 10 نمایندگی از کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس حضور دارند.

حمید افزود: نمایشگاه بین المللی صنعت هتلداری با حضور بیش از 60 شرکت کننده داخلی و خارجی و در فضای 5 هزار مترمربعی سالن فردوسی برگزار می‌شود.

وی گفت: استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی و خراسان رضوی و همچنین نمایندگی شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان، آمریکا، دانمارک، چین، هلند، بلژیک، امارات متحده عربی، فرانسه و ترکیه در این نمایشگاه حضور دارند.

حمید عنوان كرد: فعالان در صنعت هتلداری در حوزه‌های طراحی، ساخت، مشاوره و تجهیز هتل‌ها، مراکز اقامتی، رستوران و کافی شاپ، تامین کنندگان نیروی متخصص هتل و رستوران و مراکز آموزشی فعال در این حوزه، مصالح و تاسیسات مدرن و متناسب با هتل ها و مراکز اقامتی، سخت افزار هتلی و رستورانی، سیستم های الکترونیک، کنترل هوشمند و امنیت، طراحی ، نورپردازی و دکوراسیون داخلی، صنایع چوپی، صندلی های هتلی و رستورانی، تجهیزات کافی شاپ، تجهیزات لاندری، ظروف و سرویس های هتلی و رستورانی، مواد غذایی هتلی و نوشیدنی فعالیت می کنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار