در دهه فجر/
تابناک: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دهاقان از آغاز ساخت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای دهاقان به مناسبت دهه فجر و با حضور مسئولان استان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷ 02 February 2015
سید مرتضی عمادی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اهمیت ایام‌الله دهه فجر و برنامه‌های هلال احمر این شهرستان در دهه فجر اظهار داشت: با توجه به ورود به روزهای خجسته پیروزی انقلاب از سوی جمعیت هلال احمر شهرستان، فراخوان عضویت به شهروندان اعلام شد ه و این فرصت داده می‌شود تا نام خود را جزو داوطلبان جمعیت هلال‌احمر ثبت کنند.

وی دارا بودن پایگاه امداد و نجات جاده‌ای را با توجه به وجود امدادگران فعال شهرستان لازم و ضروری دانست و بیان کرد: با اهدای قطعه زمینی توسط داوطلب خیر عبدالله ذوالفقاری در روستای دزج و همکاری و مساعدت مسئولان این شهرستان، زمین آماده کلنگ‌زنی در ایام خجسته دهه فجر است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر دهاقان با اشاره به عمل بشردوستانه اهدای عضو تصریح کرد: فرهنگ‌سازی برای توجه به فرهنگ اهدای عضو در داوطلبان هلال‌احمر شهرستان از دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌رود و همچنین برنامه اهدای خون در این دهه اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: واحدهای مختلف جمعیت، از جمله بانک خون، واحد فعال جوانان، امداد و نجات و مددکاری، در طول ایام دهه فجر خدمات ویژه و رایگانی را در اختیار شهروندان قرار می‌دهند.

عمادی طرح فرشتگان رحمت را عیدانه نیازمندان دانست و اظهار داشت: طرح فرشتگان رحمت به عنوان عیدانه نیازمندان در رأس برنامه‌های دهه فجر قرار دارد که با فراخوان عمومی در سطح شهر اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنیم.

وی گفت: برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، دیدار از خانواده‌های شهیدان امدادگر، احمد نادری و رضا رحیم‌زاده از برنامه‌های ما در این ایام به شمار می‌رود، ضمن اینکه از داوطلبان فعال امسال هلال احمر شهرستان در مراسمی تقدیر می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر دهاقان بیان کرد: از دیگر فعالیت‌های دهه فجر، برپایی نمایشگاه فرهنگی، هنری در شهر گلشن، مسابقات ورزشی در رشته‌های شنا، آمادگی جسمانی و فوتسال، هم‌چنین برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی میثاق با امام زمان و مسابقه قرآن وعترت برای همه پرسنل و داوطلبان در دست اقدام قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار