جمعیت زیادی از مردم نیز به دلیل نبود فضای خالی در ورزشگاه عضدی رشت، در خیابان های اطراف حضور یافته اند تا از بلندگوهای تعبیه شده در گوشه و کنار ورزشگاه، سخنرانی رییس جمهوری را گوش دهند.
کد خبر: ۲۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 15 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، حضور حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری که صبح امروز به منظور انجام پانزدهمین سفر استانی وارد گیلان شد، با استقبال پرشور مردم همراه است.

تمامی خیابان های اطراف ورزشگاه شهید عضدی رشت محل سخنرانی رییس جمهوری ، مملو از جمعیتی است که آماده شنیدن بیانات حجت الاسلام حسن روحانی هستند و خود را از نقاط مختلف گیلان و شهرستان های استان به رشت رسانده تا سخنرانی وی در نخستین سفر استانی دولت تدبیر و امید در سال جدید را بشنوند.

جمعیت زیادی از مردم نیز به دلیل نبود فضای خالی در ورزشگاه عضدی رشت، در خیابان های اطراف حضور یافته اند تا از بلندگوهای تعبیه شده در گوشه و کنار ورزشگاه، سخنرانی رییس جمهوری را گوش دهند. 

اگرچه مسیر اصلی اعلام شده برای استقبال از کاروان تدبیر و امید از چهارراه میکاییل رشت، خیابان حافظ ، خیابان نامجو و نهایتاً ورزشگاه شهید عضدی اعلام شده بود؛ اما مردم گیلان، برای استقبال از رییس جمهوری، گام از این مسیرها فراتر نهاده و از همان بلوار فرودگاه سردارجنگل و میدان ولیعصر (فرزانه) رشت، در صفوفی به هم فشرده، حضور به هم رسانده و با در دست داشتن عکس هایی از رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری، به استقبال آمده اند.

عده ای نیز با در دست داشتن برگه هایی با مضمون قدردانی از تلاش های دولت طی نزدیک به دو سال گذشته، به حجت الاسلام روحانی ابراز علاقه می کنند.

همچنین شماری از کشاورزان گیلانی با لباس های سنتی، در مسیر استقبال از رییس جمهوری حضور یافته و با سر دادن شعارهایی، مراتب قدردانی خویش از حمایت های دولت از قشر کشاورز را اعلام می دارند.

دیدار با روحانیون، علما، سرمایه گذاران ، برگزیدگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های رییس جمهوری در این سفر است.

حجت الاسلام حسن روحانی را در این سفر دو روزه، محمدنهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، حسین فریدون مشاور ارشد رییس جمهوری و معاونان رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، حقوقی و امور مجلس و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و جمعی از وزرای کابینه همراهی می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار