عضو شورای شهر اردبیل گفت: ضرورت دارد پروژه‌های سرمایه‌گذاری با بسته‌های تشویقی به نحوی سرمایه‌گذاران به سمت مناطق محروم و کم‌برخودار شهر بکشیم تا امکان بهره‌مندی ساکنان این مناطق از مزایای طرح‌های مختلف فراهم آید.
کد خبر: ۲۳۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 19 May 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، سید غنی فروزان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: باید محور فعالیت شورا توزیع متوازن امکانات اعم از رفاهی، ورزشی و تفریحی باشد تا با نگاه عدالت‌محورانه همه ساکنان شهر از مزایای پروژه‌های اجرایی بهره‌مند شوند.

وی گفت: ما از شهردار انتظار داریم در مکان‌یابی پروژه و توافق با سرمایه‌گذار با اشکال مختلف سعی کند تا آنها را متقاعد به سرمایه‌گذاری مناطق کم‌برخوردار کرده تا امکانات ورزشی و تفریحات سالم برای ساکنان این مناطق فراهم آید.

عضو شورای شهر اردبیل گفت با توجه به اینکه انقلاب ما انقلاب مستضعفان، محرومان و پابرهنگان بوده و اینها ولی نعمت انقلاب هستند تصمیمات ما باید به نفع این اقشار باشد نه اینکه بخواهیم تصمیمات را بر مبنای نظام سرمایه‌داری بگیریم.

فروزان توزیع امکانات در این مناطق محروم و توجه به جوانان ساکن در محلات مختلف را یادآور شد و ادامه داد: در این زمینه باید یک نگاه واقع‌بینانه انجام شود.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: ضرورت دارد پروژه‌های سرمایه‌گذاری با بسته‌های تشویقی به نحو سرمایه‌گذاران به سمت مناطق محروم و کم برخودار شهر بکشیم تا امکان بهره‌مندی ساکنان این مناطق از مزایای طرح‌های مختلف فراهم آید.

فروزان در مورد تکمیل پل‌های عابر پیاده به صورت پله برقی گفت: این کار باید به صورت کارشناسی انجام شود و به جای احداث و تجهیز پله برقی پل‌‌های عابر پیاده به مکانیزه و برقی بهتر است در جوار پل داروپخش این پل عابر پیاده مکانیزه شود چرا که دانش‌آموزان چهار مدرسه پسرانه و دخترانه با هزار و 500 دانش‌آموز از این امکانات و تجهیزات می‌تواند در عبور و مرور خود استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار