کد خبر: ۲۳۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 18 May 2016




به گزارش تابناک لرستان به نقل از هومیان نیوز، براساس اطلاعات رسیده به ما مسئول امور مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، مصطفی جهان‌بخت که دی‌ماه 93 بر این منصب تکیه زد برکنار و کوکب بیرانوند به‌عنوان مسئول جدید امور مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان منصوب شده است.

هنوز علت این برکناری به صورت شفاف و روشن از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدرضا حنان اعلام نشده است اما شایعه شده بود علت برکناری جهان‌بخت اعتراض برخی اهالی مطبوعات استان لرستان به عدم رعایت نوبت آگهی‌های مطبوعاتی از جانب وی بوده است. حنان در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار هومیان‌نیوز این شایعه را تکذیب کرد و البته توضیح روشنی نیز درباره علت برکناری جهان‌بخت ارائه نداد.

هم‌چنین در انتصابی دیگر با حکم حنان رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان دوره‌چگنی منصوب و معارفه شد. سیده لیلا موسوی که شاغل در آموزش و پرورش بوده است و هیچ‌گونه تجربه مدیریتی در حوزه مدیریت ارشاد اسلامی ندارد با حکم حنان به‌عنوان اولین رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان دوره‌چگنی منصوب و معارفه شد. شهرستان دوره‌چگنی تاکنون دارای نمایندگی ارشاد اسلامی بود و زین پس به سطح اداره ارتقا یافته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار