مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: بزرگترین حرکتی که در سال گذشته آغاز کردیم نوسازی تجهیزات تلفن همراه در چهار شهر اردبیل، نیر، نمین و سرعین بود که موفق به انجام این کار شدیم.
کد خبر: ۲۳۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱ 17 May 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، یاور محمد‌حسینی صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در پاسخ به سوالات آنها اظهار کرد: برپایه طرح نوسازی تجهیزات و امکانات تلفن همراه در استان ما سعی داریم در همه شهرستان‌ها تجهیزات و امکانات‌مان را نوسازی کنیم به طوری که امسال در چهار شهر شمالی استان و دو شهر جنوبی استان این کار را انجام خواهیم داد تا تجهیزات مناسب مطابق با نسل جدید تلفن همراه را بکار بگیریم.

وی ادامه داد: در این امر تلاش بر این است تا بدون اینکه به امکانات و تجهیزات لطمه و صدمه‌ای زده شود و یا مشترکان در بهره‌مندی از خدمات ارائه شده غیرفعال شوند ما تغییرات و نوسازی‌مان را در مهلت تعیین شده انجام دهیم تا بروزرسانی این امکانات زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر فراهم آید.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل عنوان کرد: بزرگترین حرکتی که در سال گذشته آغاز کردیم نوسازی تجهیزات تلفن همراه در چهار شهر اردبیل، نیر، نمین و سرعین بود که موفق به انجام این کار شدیم.

محمد‌حسینی از اتمام عملیات نصب 19 سایت تلفن همراه در محور اردبیل ـ سرچم بعد از سه سال تلاش و پیگیری به رغم سخت بودن کار و فعالیت در این مدت خبر داد و افزود: ما در مجموع برای نصب و راه‌اندازی این 19 سایت که پوشش کامل این محور را شامل می‌شود بیش از 4 میلیارد تومان هزینه کردیم تا بیشترین ترددی که در این مسیر انجام می‌شود هموطنانمان از خدمات تلفن همراه استفاده کنند.

وی افزود: در حالی که در احداث جاده‌های جدید باید این هزینه‌ها را وزارتخانه پرداخت کند ولی شرکت مخابرات بنا به حساسیت موضوع و ضرورت کار این سرمایه‌گذاری را خودش انجام داده و تمام سایت‌ها را تجهیزات فیبر نوری مجهز کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل اظهار کرد: ما سعی کردیم فضاهای تونلی را که بین 100 متر تا 200 متر است پوشش کامل بدهیم به طوری که در دهانه تونل‌ها سایت‌های ما فعال است.

محمد‌حسینی با یادآوری اینکه همه توسعه‌ها در پخش مخابراتی مرهون زیرساختی به نام فیبر نوری است، گفت: ما سعی کردیم استان اردبیل را به صورت رینگ و با متراژ 4 هزار و 685 کیلومتر به فیبر نوری مجهز کنیم به طوری که از شمال استان گرفته تا جنوب و دیگر مناطق همه به این سیستم مدرن مجهز شدند.

وی به پروژه‌های افتتاحی هفته ارتباطات و مخابرات نیز اشاره کرد و افزود: 122 پروژه با سرمایه‌گذاری 11.5 میلیارد تومان در هفته ارتباطات به بهره‌برداری می‌رسد که بخشی از آنها تاکنون افتتاح شده و بخشی نیز در دست اقدام است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار