معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: سفرهای خارج از کشور شهرداران باید با نظارت وزارت کشور انجام شود.
کد خبر: ۲۳۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 17 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، هوشنگ خندان‌دل در همایش فرمانداران، اظهار کرد: بودجه شهرداری یک مصوبه است و باید توسط فرمانداران کنترل شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: فرمانداران دقت نظر کافی در بودجه‌ شهرداری‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران در تفریق بودجه حساسیت داشته باشد و اگر نگرانی از بابت عدم استفاده بهینه از بودجه شهرداری‌ها وجود دارد، بخش زیادی معطوف به عدم نظارت فرمانداران است.

خندان‌دل اضافه کرد: فرمانداران در جلوگیری از فساد مالی وظیفه دارند به صورت جدی‎تر در حوزه شهری ورود پیدا کنند، در ایام اخیر شاهد گزارش‌های نگران‌کننده‌ای در تعدادی از شهرداری‌ها بودیم.

وی با بیان اینکه شرح وظایف شوراها نیز به صورت قانونی مشخص و معلوم است، افزود: برای کنترل و نظارت بر عملکرد شورا باید اطلاعات کافی در اختیار فرمانداران قرار گیرد.

خندان‌دل خواستار نظارت جدی فرمانداران بر مسافرت‌های خارج از کشور شهرداران شد و گفت: هر مسافرت خارجی شهرداران باید با فرماندار، استاندار و وزارت جدی کشور باشد، در غیر این صورت تخلف محسوب می‎شود.

وی در ادامه خواستار نظارت جدی بر طرح هادی روستاها شد، افزود: اگر به این طرح با دقت کافی ورود نیابیم با مشکلات جدی مواجه خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به ساخت‌وساز بی‌رویه در برخی از نقاط استان‌های شمال کشور گفت: این موضوع در دیگر نقاط خوش آب و هوای کشور در حال سرایت است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار