معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی یزد گفت: رقابت‌های مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی با موضوعات فرهنگی و اجتماعی همزمان با سراسر کشور در تالار فرهنگ دانشگاه یزد در حال برگزاری است.
کد خبر: ۲۳۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 16 May 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا دهقانی اظهار داشت: رقابت‌های مرحله استانی ـ دانشگاهی پنجمین دوره مسابقات ملی دانشجویان ایران «نشان خواجه نصیرالدین طوسی» با حضور تیم‌های مناظره‌کننده‌ای از دانشگاه‌های استان در دانشگاه یزد آغاز شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها، در 20 مناظره دانشجویی، 26 تیم و در مجموع 104 دانشجو از 9 دانشگاه استان در موضوعات مختلف طی برنامه‌ریزی انجام شده با یکدیگر مناظره می‌کنند و از سوی تیم داوری مسابقات امتیاز می‌گیرند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان با بیان اینکه برنامه مسابقات در سایت جهاد دانشگاهی استان به آدرس http://www.jdyazd.ac.ir موجود است، گفت: اختتامیه این رقابت‌ها که طی دو هفته برگزار می‌شود، چهارشنبه پنجم خردادماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند از نزدیک این مناظرات را مشاهده کنند، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات به تقویت فرهنگ گفتمان و تفکر در بین دانشجویان، آموزش کار گروهی با تشکیل تیم‌های مناظره و آموزش برخی از مطالب و مسائل علمی به صورت جذاب و اثربخش، اشاره کرد.

دهقانی با بیان اینکه گروه‌های برتر مسابقات مرحله استانی ـ دانشگاهی به مرحله منطقه‌ای و سپس برترین‌های این مرحله به مسابقات کشوری راه خواهند یافت، ابراز امیدواری کرد: در پایان مسابقات یک تیم به عنوان نماینده‌ای از استان یزد بتوانند به مرحله منطقه‌ای و سپس کشوری مسابقات راه پیدا کنند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار