فرمانده انتظامی گلوگاه
فرمانده انتظامی گلوگاه از شناسایی و دستگیری عاملان قتل مرد 35 ساله، پس از یک‌ سال تحقیقات پلیسی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 15 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، مردادماه سال گذشته بود که مأموران گشت انتظامی گلوگاه حین اجرای مأموریت حوالی روستای تیله‌نو این شهرستان، با جسد فردی در حدود ۳۵ سال به نام «ا-ن» که هیچ‌گونه آثار جراحت و ضربه در بدن وی مشهود نبود، روبه‌رو شدند.

فرمانده انتظامی گلوگاه در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار ما گفت: از آنجایی‌که در گزارش کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ خفگی ناشی از مصرف بیش از اندازه قرص دیازپام اعلام شد، تلاش برای شناسایی و علت مرگ در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از یک سال کار اطلاعاتی و بررسی‌های همه‌ جانبه، کارآگاهان همسر ۳۴ ساله مقتول به‌نام «س-ن» و فردی به نام «محمد-ر» اهل و ساکن استان گلستان را به عنوان دو مظنون اصلی قتل دستگیر کردند.

سرهنگ شعبان محمدپور خاطرنشان کرد: همسر مقتول وقتی که در برابر دلایل پلیسی قرار گرفت، به قتل همسر خود با هم‌دستی «محمد» اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گلوگاه ادامه داد: همسر مقتول که برای رسیدن به خواسته‌های شیطانی خود با ریختن ۳۰ قرص دیازپام در غذای همسر خود وی را بیهوش کرده بود، «محمد» را به خانه خود دعوت کرد و او نیز برای این که برای همیشه بتواند به خواسته‌های شیطانی خود برسد با پیچیدن طنابی دور گردن اکبر وی را به قتل رساند.

این مسئول اضافه کرد: متهمان پس از ارتکاب به این جنایت، جسد مقتول را در داخل فرشی پیچیده و سپس با خودروی پراید در حاشیه روستا رها و از محل متواری شدند.

وی در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و تشریح صحنه‌های این جنایت با صدور حکم مرجع قضایی روانه زندان شدند.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار