با حضور نماینده هیئت دولت؛
تابناک: فرماندار شهرستان برخوار با اشاره به سفر رئیس جمهور در دهه مبارک فجر به استان اصفهان، گفت: با حضور نماینده دولت ۵ پروژه عمرانی در شهرستان برخوار افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳ 02 February 2015

به گزارش تابناک، محمدرضا عبدانی در گفتگو با مهر اظهار داشت: در دهه مبارکه فجر امسال بیش از ۲۰ پروژه عمرانی در سطح شهرستان برخوار افتتاح خواهد شد.

وی به سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان در هفته پیش رو نیز اشاره کرد و افزود: قطعا سفر ریاست محترم جمهور در جهت رفع مشکلات مختلف استان مؤثر خواهد بود و امیدواریم نگاه ویژه‌ای در راستای رفع کمبود‌ها و کاستی‌های استان داشته باشند.

فرماندار برخوار تصریح کرد: در جریان سفر رئیس جمهور به اصفهان یکی از اعضای هئیت دولت میهمان مردم برخوار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ابتدا نماینده هیئت دولت در مزار شهدای گمنام این شهرستان حضور خواهد یافت، بیان داشت: برنامه ریزی‌هایی خوبی صورت گرفته است که همزمان با حضور این عضو دولت ۵ پروژه عمرانی مهم در سطح شهرستان برخوار توسط وی به بهره برداری برسد.

عبدانی گفت: سردخانه ۵ هزار تنی مواد غذایی، کارخانه تولید انواع و اقسام ماکارونی، دو کارخانه آجر پزی تمام صنعتی و اتوماتیک یکی با اعتباری نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان و دیگری با اعتباری نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان که موجب اشتغال زایی بیش از ۲۰ نفر می‌شوند و نیازی به بکارگیری نیروهای بیگانه در این صنایع نخواهد بود و افتتاحیه ساختمان پلی کلینیک دکتر جعفری در ابتدای شهر دستگرد که در حوزه بخش خصوصی است،از جمله این طرح ها خواهد بود.

فرماندار برخوار ادامه داد: در پایان نماینده دولت در جلسه شورای اداری حضور خواهد یافت و با نخبگان، علما و معتمدین شهرستان نیز دیدار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه افتتاح بقیعه پروژه‌ها بعد از سفر هیئت دولت صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: اوج برنامه‌های دهه مبارک فجر به راهپیمایی روز ۲۲ بهمن مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی ختم می‌شود.

عبدانی با دعوت از مردم برای حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی امسال، بیان داشت: تمهیدات لازم توسط نهادی ذی ربط برای برگزاری راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن در شهرهای مختلف شهرستان دیده شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار