دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی در پیامی تور دوچرخه سواری آذربایجان را نماد توسعه ورزشی ایران دانست.
کد خبر: ۲۲۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 11 May 2016
استاندار آذربایجانشرقی در پیام خود آورده است : بیش از سه دهه استمرار برگزاری گردهمایی رکابزنان توانمند جهان در آذربایجان شرقی، بی شک نشانه ارج و اهمیتی است که مردمان این دیار برای ورزش و تندرستی قائلند و اکنون که تور دوچرخه سواری آذربایجان با کوله باری از تجارب و خوشنامی در سطح جهانی، با ارتقای سطح به توری نیمه حرفه ای 1-2 تبدیل شده بسیار مهم است که هر تأییدی بر اهمیت و جایگاه این استان و این مسابقه کهنسال به حساب می آید.
برگزاری سی و یکمین تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان، برگ زرین دیگری در کارنامه ورزش ایران و آذربایجان است و پیام نشاط و سرزندگی در بین ورزشکاران و دوچرخه سواران توانمند شرکت کننده در این رقابت را دارد و اطمینان داریم به یاری خداوند متعال بار دیگر استان آذربایجان شرقی از این ازمون ارزشمند سربلند بیرون خواهد آمد.
بر این باوریم که برگزاری تورهای ورزشی و از جمله آنها تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان در ایجاد شور و نشاط در میان ورزشکاران کشورهای مختلف مؤثر است و در سال های اخیر ادامه این روند به عنوان پیام آور صلح و دوستی و تقویت کننده ارتباطات فرهنگی بین ملل مختلف نقش مؤثری ایفا نموده است.
بی¬تردید ملت سلحشور ایران، مردم همیشه در صحنه و تلاشگر آذربایجان شرقی و مسئولان و متولیان این امر، از هیچ تلاشی برای اعتلای یکی از قدیمی¬ترین تورهای دوچرخه سواری آسیا فروگذاری نخواهند کرد تا از رهگذار موفقیت های فرزندان این کشور در عرصه های معتبر ورزشی، شاهد صیانت و حراست از اخلاق و روحیه اصیل پهلوانی و همچنین رشد روزافزون روحیه ورزشکاری و تندرستی در میان اقشار مختلف به ویژه جوانان باشیم.
اینجانب ضمن عرض خیرمقدم خدمت کلیه میهمانان محترم، ورزشکاران عزیز داخلی و خارجی، مربیان ارجمند، مسئولین و کلیه دست اندرکاران برگزاری سی و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان، از درگاه خداوند متعال برای کلیه عزیزان حاضر در این تورنمنت بین المللی سلامتی آرزومندم و امیدوارم این اتفاق مهم ورزشی را با شور و شکوه فراوان و شادی و نشاط همراه با خاطرات خوش و به یادماندنی از استان زیبای آذربایجان شرقی به پایان برسانند.
دکتر اسماعیل جبارزاده
استاندار
سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور 17 تیم خارجی و چهار تیم داخلی از روز جمعه هفته جاری در سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در شش مرحله برگزار خواهد شد.
21 تیم خارجی و دا1خلی از 4 قاره در سی و یکمین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان رکاب می زنند.  17 تیم خارجی از 4 قاره و 4 تیم از ایران اسلامی در این تور حضور دارند و از بین 21 تیم خارجی و داخلی ، یک تیم حرفه ای پروکنتینتال ، 16 تیم باشگاهی نیمه حرفه ای ، 4 تیم ملی حضور دارند.
2 تیم از اتریش ، آلمان ، تیم ملی هنگ کنگ ، 2 تیم از چین ، کویت ، تیم ملی مغولستان ، 2 تیم از مالزی، هلند ، چین تایپه ، تیم ملی سوریه ، ژاپن ، امریکا ، قزاقستان ، تیم پروکنتینتال (حرفه ای) دراپاک استرالیا به همراه 4 تیم داخلی شهرداری تبریز ، پتروشیمی تبریز ، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در سی و یکمین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان حضور خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :