کد خبر: ۲۲۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 09 May 2016
تابناک گیلان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری ۸۹ برنامه شاخص ارتحال امام(ره) در استان خبر داد و گفت: باید در تمامی شهرها و روستاها از ظرفیت مساجد و بقاع متبرکه به نحو مطلوبی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز(20 اردیبهشت) در ستاد ارتحال امام در سالن اجتماعات استانداری با بیان اینکه امام خمینی(ره) آبرو و حیثیت انقلاب اسلامی است اظهار کرد: تا کنون جلسات مختلفی برای برگزاری هرچه باشکوه تر سالگرد ارتحال امام انجام و 122 برنامه در این جلسات به تصویب رسیده است.

 

وی از برگزاری 89 برنامه شاخص ارتحال امام در استان خبر داد و گفت: باید در تمامی شهرها و روستاها از ظرفیت مساجد و بقاع متبرکه به نحو مطلوبی استفاده شود.

 

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام باید در تمام استان با شکوه ویژه برگزار شود اذعان کرد: نباید از برگزاری مراسم سالگرد قیام خونین 15 خرداد مغفول ماند و باید این مراسم نیز در سراسر استان برگزار شود.

 

وی با تصریح اینکه همه باید وجود خود را برای امام(ره) وقف کنند اذعان کرد: وصیت نامه امام(ره) منشور انقلاب است که باید بیشتر بدان پرداخته شود.

 

وی از برگزاری سه مراسم سالگرد ارتحال شهید جانباز آیت الله احسانبخش، نماینده وفقید ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد خبر داد و گفت: این مراسمان به ترتیب 13، 14 و 15 خرداد در رشت برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار بهره گیری از حضور مبلغین در استان در ایام ارتحال شد و گفت: حضور مبلیغن ظرفیت خوبی جهت اعزام به شهرستان ها و روستاها در 27 امین سالگرد ارتحال امام است.

 

وی به برخی برنامه‌های شاخص استان در سالگرد ارتحال امام اشاره و بیان کرد: گردهمایی بزرگ خادمین و هیئت امناء بقاع متبرکه، برگزاری مسابقات فرهنگی، فضاسازی تبلیغی و محیطی، فعال شدن حسینه های شاهدو ایثار، اجرای برنامه‌های ختم قرآن، فعال شدن پایگاه‌های خبری، برگزاری نمایشگاه امام در قاب هنر، برگزاری ویژه برنامه کوچ آفتاب، تقدیر از رسانه ها و مطبوعات فعال، برگزاری مسابقه نقاشی 26 متری و....از اهم برنامه‌های پیش بینی شده جهت ایام ارتحال امام راحل است.

 

در ادامه سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان از آمادگی جهت اعزام پیاده 313 زائر گیلانی به مرقد مطهر خبر داد و گفت: اعزام کاروان سواره با مشارکت دستگاه‌های مختلف و مردم صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار