آغاز ساماندهی پارکینگ های حاشیه خیابان ها در اردبیل
از ابتدای هفته جاری قانون جریمه 200 هزار ریالی خودروهای پارک شده در محدوده پارکومترهایی که رانندگان آنها هزینه نمی پردازند اجرا شده است. توقف کمتر از نیم ساعت در محدوده پارکومترها رایگان است اما خودروهایی که بیشتر از نیم ساعت ...
کد خبر: ۲۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 14 April 2015

استفاده از60 دستگاه پارکومتر نصب شده در خیابانهای مرکزی و پرترافیک شهر اردبیل آغاز شد.

به گزارش تابناک اردبیل، حجت فتاحی رئیس پلیس راهور شهرستان اردبیل با اعلام این خبر گفت: این طرح توسط شهرداری اردبیل اجرا شده است و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز برای اجرای این طرح با شهرداری همکاری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای هفته جاری قانون جریمه خودروهای پارک شده در محدوده پارکومترها که رانندگان آنها هزینه نمی پردازند اجرا شده است تصریح کرد: توقف کمتر از نیم ساعت در محدوده پارکومترها رایگان است اما رانندگان خودروهایی که بیشتر از نیم ساعت در محدوده پارکومترها توقف کرده اند باید هزینه شارژ پارکومترها را با کارت های شهروندی بپردازند در غیر این صورت از سوی پلیس راهور شامل جریمه مصوب 200 هزار ریالی خواهند شد.

فتاحی با یادآوری لزوم تکرار مجدد عملیات شارژ پس از چهار ساعت توقف افزود: حداکثر ساعت تعیین شده برای استفاده هر خودرو از پارک حاشیه ای چهار ساعت است و پس از این مدت راننده خودرو پارک شده موظف است عملیات شارژ مجدد را انجام دهد.

وی در پایان مهمترین هدف نصب پارکومترها را استفاده بهینه تمامی همشهریان از جای پارک های حاشیه خیابانها بوده است و گفت: این طرح باعث می شود تا رانندگانی که خودروهای خود را در محدوده پارکومترها پارک کرده اند با خالی کردن به موقع جای پارک، فرصت را برای پارک خودروی دیگر رانندگانی که کارهای واجب تری دارند فراهم کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار