کد خبر: ۲۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۱ 14 April 2015

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجانشرقی در نخستین جلسه ستاد اجرای سی و سومین دوره مسابقات فرهنگی هنری استان از حضور 6000 دانش آموز برگزیده رقابتهای مرحله منطقه ای در مسابقات استان خبر داد

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز،نادر فکورنیا با بیان اینکه این دوره از رقابتها در دو بخش علوم قرآنی و فرهنگی هنری برگزار می شود گفت: این رقابتها در مرحله استانی با حضور نفرات برگزیده مناطق و نواحی بصورت متمرکز بمدت 9 روز در تبریز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 6000 دانش آموز در این دوره از رقابتها حضور دارند افزود: سی و سومین دوره مسابقات در دو بخش دانش آموزان دختر و پسر در مرکز آموزشی شهید رجایی و مجتمع سینمایی ناجی برگزار می شود.

فکورنیا اضافه کرد: مسابقات فرهنگی و هنری دختران و پسران با حضور 1800 دانش آموز روزهای یکم تا نهم اردیبهشت در مجتمع سینمایی ناجی و رقابتهای علوم قرآنی با شرکت 3500 دانش آموز، روزهای یکم تا سوم اردیبهشت دانش آموزان پسر و هفتم تا نهم دانش آموز دختر در مرکز آموزشی شهید رجایی برگزار خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد : این مسابقات از اول اردیبهشت مقارن با ایام هفته سلامت آغاز می شود و نفرات برگزیده رشته های مختلف تابستان امسال در مسابقات مرحله کشوری حضور خواهند یافت.

گفتنی است که علاوه بر ستاد مرکزی مسابقات 9 کمیته برنامه های اجرای این دوره از رقایتها را پشتیبانی خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :