عشایر کوچ‌رو منطقه بنی‌یکه و تنگ‌بخورای گلمکان توسط تیم پزشکی ستاد فرماندهی منطقه انتظامی فارس به‌صورت رایگان ویزیت و معاینه شدند.
کد خبر: ۲۲۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 04 May 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: فرماندار مرودشت عصر سه‌شنبه در حاشیه اجرای طرح ویزیت و معاینه بیماران عشایر کوچ‌رو منطقه بنی‌یکه و تنگ‌بخورای گلمکان مرودشت که به همت تیم پزشکی ستاد فرماندهی منطقه انتظامی فارس و همراهی و مساعدت منطقه انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و اداره امور عشایر این شهرستان انجام شد با تقدیر از اقدام تیم پزشکی نیروی انتظامی این استان و شهرستان اظهار داشت: این عمل و اقدام نشان از اقتدار و همدلی و همراهی نیروی انتظامی با مردم است که ثابت کنند در کنار ایجاد امنیت، سلامتی مردم نیز برای آنان اهمیت دوچندان دارد.

ماشاءالله حیدرزاده خواستار استمرار و مداومت این‌گونه مأموریت‌ها از سوی نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های متولی و خدمات‌رسان شد و بیان داشت: باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که شیوه خدمات‌رسانی به قشر عشایر و روستایی به‌صورت متوازن انجام شود چراکه عشایر به‌عنوان قشر مولد جامعه با توجه به شیوه زندگی از خدمات مناسب بی‌بهره‌اند.

فرمانده انتظامی مرودشت همچنین از جامعه عشایری به‌عنوان جامعه‌ای خوداتکا و خودبسنده با ساختار زندگی قبیله‌ای یاد کرد و افزود: عشایر ازجمله قشرهای برجسته جامعه محسوب می‌شوند که با برخورداری از زنان و مردان غیور و غیرتمند و به‌صورت نظام‌مند از بدو پیروزی انقلاب مدافع ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام بوده و هستند.

دلاور القاصی مهر نقش عشایر را در تبیین حکومت‌های دینی برجسته خواند و بیان داشت: عشایر در طول تاریخ همواره پرچم‌دار و میدان‌دار ارزش‌ها و مرزداران فرهنگ و هویت دینی بوده‌اند.

وی با ابراز خرسندی از اقدام خداپسندانه تیم پزشکی ستاد فرماندهی انتظامی فارس به‌خاطر مداوای رایگان عشایر بابیان اینکه پلیس علاوه‌بر ایجاد نظم و امنیت سلامتی مردم را سرلوحه کار خود قرار داده، گفت: در این حرکت جهادی علاوه‌بر ویزیت و معاینه، داروهای موردنیاز به‌صورت رایگان به بیماران داده شد و بنا و تصمیم داریم این اقدام مستمر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار