رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: راه اندازي و حمايت از قطب هاي توليد در هرشهرستان كه با ظرفيت ها و استعدادهاي آن منطقه سازگاري بهتري دارد در اولويت حمايت است.
کد خبر: ۲۲۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 04 May 2016
فرهاد امندی امروز در گفت و گو با موج رسا اظهار داشت: بسيج سازندگي همواره گوش به فرمان رهنمودهاي مقام معظم رهبری بوده و از سال 92 با فرمان مقام معظم رهبری فعالیت های اقتصاد مقاومتی را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتي به عنوان علاج واقعي مشكلات كشور از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید است، تصریح کرد: این سازمان نیز در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در این زمینه گام بر می دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اینکه از سال 92 تا پايان سال گذشته، یک هزار و 707 طرح اقتصاد مقاومتي در استان اجرایی شده است، ادامه داد: این طرح ها با اعتباري حدود 250 ميليارد ريال مورد حمايت بسيج سازندگي قرار گرفته است.

امندی با اشاره به تاثیرات اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در زنجان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح ها به لحاظ فرهنگي و تبليغاتي موجب تاثيرات شگرفي در سطح عموم مردم استان شده است.
وی با بیان اینکه امسال نيز جدي تر، مصمم تر و با انگيزه بسيار خوب اين حركت را ادامه می یابد، افزود: راه اندازي و حمايت از قطب هاي توليد در هرشهرستان كه با ظرفيت ها و استعدادهاي آن منطقه سازگاري بهتري دارد در اولويت حمايت است.

این مسئول با اشاره به اینکه راه اندازی صنايع تبديلي كشاورزي مورد نياز جدی استان زنجان است، ادامه داد: برای راه اندازی این صنایع حمايت های بيشتري صورت می گیرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به افزایش فعالیت های اردوهاي جهادي در قالب طرح هجرت 3 ، افزود: فعالیت های این حوزه حداقل 40 درصد افزايش می یابد.

امندی گفت: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته حدود 10 هزار و100 نفر از بسيجيان اقشار مختلف در قالب اردوهاي جهادي 1 روزه، 3روزه، 7 روزه، 10 و 12 روزه در عرصه هاي مختلف به فعاليت و خدمات رساني می پردازند.

وی با بیان اینکه مجموعه همكاري ها و پشتيباني هاي دستگاه هاي دولتي بهويژه مقامات استان و شهرستان ها و خود مجموعه هاي سپاه در موثر و مطلوب بودن عملكرد جهادگران بسيجي تاثير بسزايي دارد، خاطرنشان کرد: تلاش داريم در فرصت مناسب ستاد پشتيباني اردوهاي جهادي طرح هجرت 3 و اقتصاد مقاومتي و قرارگاه حركت هاي جهادي تشكيل شود.

این مسئول بیان داشت: با راه اندازی این ستاد تلاش می شود  تا نسبت به گذشته نقطه قوت ها تقويت و از معايب و نقص ها كاسته شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان ادامه داد: امیدواریم اين حركت هاي جهادي بسيج كه از عموم مردم در آن شركت دارند روز به روز به قله هاي عالي اهداف انقلاب كه خواسته و تاكيد رهبر عزيزمان است و قطعا هر ايراني علاقه مند به توسعه و پيشرفت كشورمان نيز طالب است، برسد.

منبع : موج رسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار