مدير كل تأمين اجتماعي خراسان رضوي گفت: تعداد افرادی که در خراسان‌رضوی از مزایای بیمه بیکاری استفاده می‌کنند حدود 14 هزار و 200نفر در سطح استان هستند.
کد خبر: ۲۲۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 03 May 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمد قوامی میزان سهمیه در نظر گرفته شده برای استان در سال گذشته را 12 هزار نفر عنوان و اظهار كرد: این سهیمه در سال گذشته به‌طور کامل جذب شده و در این حوزه مشکلی به وجود نیامده است.
 
وي ادامه داد: حدود 46 هزار ‌کارگر در این بخش بیمه تأمین اجتماعی هستند که با توجه به رویه‌های قانونی از مزایای آن استفاده می‌کنند.
 
مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان ‌رضوی با بيان اينكه با زیر‌پوشش رفتن هر کارگر اعضای خانواده آن‌ها نیز از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد: در مجموع حدود 115 هزار و 700نفر در خراسان رضوی با توجه به تعداد اعضای خانواده کارگران از خدمات بیمه‌ای مشغولین در بخش ساختمان استفاده می‌کنند.
 
قوامی با اشاره به تعداد بیکاران در خراسان‌رضوی بیان کرد: تعداد افرادی که در خراسان‌رضوی از مزایای بیمه بیکاری استفاده می‌کنند حدود 14 هزار و 200نفر در سطح استان هستند.
 
وی افزود: از این تعداد بخش زیادی یعنی حدود 10‌ هزار نفر در مشهد مقدس زندگی کرده و مابقی مربوط به سایر شهرستان‌های استان هستند.
 
منبع: تسنيم
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار