مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در مراسمی با حضور رئیس سازمان دارالقرآن ۴۰ نفر از فعالان قرآنی استان اردبیل تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۲۲۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷ 02 May 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در چهارمین نشست مجمع اساتید قرآنی استان اردبیل اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل در سال گذشته برنامه‌های قرآنی خود را در چند محور دنبال کرد که تربیت معلم قرآنی در سطح استان اردبیل و برگزاری برنامه‌های قرآنی از این جمله بوده که خوشبختانه سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا از تصدی‌گری خارج شده است.

وی گفت: تمامی فعالیت‌های قرآنی در استان اردبیل زیر نظر مؤسسات و مراکز قرآنی مجوزدار در سطح استان اردبیل انجام شده است که در سال جدید نیز یکی از برنامه‌های حائز اهمیت برای ترویج فرهنگ آشنایی با قرآن و قرآن خوانی، حضور مربیان قرآنی در هیئت مذهبی سراسر استان اردبیل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: دوره‌های آموزشی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم برای مداحان هیئت‌های مذهبی استان اردبیل نیز در سال جاری برگزار می‌شود که در قالب این طرح اساتید قرآنی در هیئت‌ها حضور می‌یابند تا بحث روخوانی قرآن کریم در استان اردبیل ترویج شود.

ستوده تصریح کرد: فردا مراسم تجلیل از فعالان قرآنی استان اردبیل که دارای رتبه هستند با حضور رئیس سازمان دارالقرآن کشور در سالن ولایت اردبیل برگزار می‌شوند که در قالب برگزاری این مراسم از 40 نفر فعال قرآنی در استان اردبیل تجلیل به عمل می‌آید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار