معاون پژوهشی دانشگاه جوادالائمه(ع) از برگزاری سومین همایش ملی ریاضیات به مناسبت روز بزرگداشت خیام خبر داد.
کد خبر: ۲۲۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ 01 May 2016

به گزارش تابناک یزد،محمد سپهر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در اردیبهشت‌ماه جاری سه همایش و جشن بزرگ در دانشگاه جوادالائمه(ع) یزد برگزار می‌شود که مهم‌ترین این برنامه‌ها، همایش ملی ریاضیات است که به مناسبت روز بزرگداشت خیام برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این همایش در روزهای 22 و 23 اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود و علاوه بر مراسم افتتاحیه و اختتامیه که با سخنرانی دو استاد بزرگ ریاضیات در گستره ملی و استانی برپا خواهد شد، با برگزاری کارگاه آموزشی ویژه معلمان ریاضی استان یزد، برگزاری نمایشگاه با همکاری خانه ریاضیات، نشست ادبی در مورد خیام، مسابقه شعرخوانی و ... همراه خواهد بود.

سپهر خاطرنشان کرد: همچنین برای نخستین بار از استاد شاخص ریاضیات استان یزد، استاد اسلامیان نیز تجلیل می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه جوادالائمه(ع) یزد همچنین از برگزاری آیین بزرگداشت معلم و استاد در این دانشگاه خبر داد و افزود: در این مراسم از اساتید پیشکسوت استان یزد و اساتید جوان و نمونه دانشگاه جوادالائمه(ع) نیز تجلیل می‌شود.

سپهر با بیان اینکه سال گذشته از استاد ابوترابی طی مراسم ویژه‌ای تجلیل به عمل آمد، خاطرنشان کرد: امسال نیز از استاد بازنشسته و پیشکسوت دانشگاه آزاد یزد، استاد محمود مرجانی و استاد مدعو دانشگاه جوادالائمه(ع)، استاد چنگیزی تجلیل می‌شود.

وی یادآور شد: در این مراسم همچنین چهار استاد از دانشگاه یزد و یک استاد از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

سپهر ادامه داد: این مراسم چهارشنبه هفته جاری ساعت 20 در دانشگاه جوادالائمه(ع) با حضور اساتید دانشگاه، دانشجویان و جمعی از مسئولان استان برگزار می‌شود.

مسئول فرهنگی دانشگاه جوادالائمه(ع) یزد همچنین از برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان این دانشگاه در سی‌ام اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد و گفت: همه دانشجویان فارغ‌التحصیل در همه رشته‌ها یک مراسم متمرکز برگزار خواهند کرد.

وی با اشاره به فعالیت دانشجویان دانشگاه جوادالائمه(ع) در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: این فعالیت‌ها در قالب تشکل‌ها انجام شده ضمن اینکه دانشگاه 6 کانون فرهنگی دانشجویی و 17 تشکل دانشجویی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار