کد خبر: ۲۲۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 01 May 2016

به گزارش تابناک یزد،رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: ماموران پلیس فردی را که به بهانه رمالی، جن‌گیری و جادوگری مبلغ یک میلیارد ریال از افراد ساده لوح کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

 سرهنگ رضا رضایی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با افرادی که از طریق رمالی و جادوگری اقدام به اغفال شهروندان ساده لوح می کنند، ماموران این پلیس از خبری پیرامون فعالیت فردی در مورد رمالی و جادوگری در شهر یزد مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از بررسی موضوع متوجه شدند این فرد با طرح ادعای طلسم، احضار ارواح، جن گیری و رفع مشکلات مالی اقدام به فریب افراد ساده لوح کرده و مبالغ هنگفتی را از آنها دریافت کرده است.

سرهنگ رضایی ادامه داد: ماموران پلیس با اخذ مجوز قضایی، متهم ۴۹ ساله را در محل فعالیتش دستگیر و در بازرسی انجام شده هزار نسخه چاپی رمالی، نسخه های منقش به حروف ابجد برای احضار روح و نسخه های دیگر برای فریب شهروندان را کشف کردند.

وی ادامه داد: متهم با طرح ادعای ارتباط با عالم غیب، نزول وحی، حل مشکلات خانوادگی و برقراری عشق و دوستی مبالغ هنگفتی از مراجعان خود که بیشتر خانم های ساده لوح بودند، دریافت می کرد.

سرهنگ رضایی با اشاره به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی متهم از مراجعان خود افزود: متهم در بازجویی های انجام شده به افسر پرونده گفت: «من یک کارگاه تولیدی داشتم که به علت مشکلات مالی ورشکسته و بیکار شدم و برای امرار معاش دست به رمالی و فالگیری زدم».

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار