کد خبر: ۲۲۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 30 April 2016

ماریا موسوی صبح امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: انتخابات مرحله دوم دیروز در دو حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و پارس‌آباد و بیله‌سوار برگزار شد به طوری که بعد از پایان مهلت قانونی به مدت 10 ساعت با دستور وزیر کشور انتخابات سه ساعت تمدید شد به طوری که تا ساعت 21 دیشب اخذ رأی از مردم انجام می‌شد.

وی گفت: بعد از پایان مهلت قانونی اخذ رأی شمارش آرا در شعبات و شکل تجمیعی آن در فرمانداری به انجام رسید تا لیست شمارش آرا با لیست هیأت نظارت تطبیق داده شده و نتایج نهایی مشخص شود.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل ادامه داد: بر همین اساس و در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین از مجموع 136 هزار و 809 رأی مأخوذه محمد فیضی با کسب 76 هزار و 145 رأی به عنوان کاندیدای سوم این حوزه انتخابیه راهی مجلس دهم شد.

موسوی بیان کرد: در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار از مجموع 121 هزار و 306 رأی شکور پورحسین با کسب 52 هزار و 131 رأی به عنوان منتخب مردم این حوزه انتخابیه راهی بهارستان شد.

وی یادآور شد: در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی چهره پنج کاندیدای راه‌یافته از حوزه‌های انتخاباتی استان اردبیل به مجلس دهم مشخص شده بود که بر همین اساس از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین صدیف بدری و رضا کریمی، از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر  بشیر خالقی، مشگین‌شهر ولی ملکی و از حوزه انتخابیه گرمی نیز میرحمایت میرزاده بهارستان‌نشین شدند.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل در پایان سخنان خود افزود: با برگزاری مرحله دوم انتخابات تکلیف هفت نماینده اردبیل در مجلس دهم مشخص شد تا منتخبان با کسب آرا و نظر مردم به مدت چهار سال نماینده مردم استان اردبیل انتخاب شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار