رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی خبر داد:
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به اتمام رای گیری درحوزه های انتخابیه این استان گفت: حدود 700 هزار نفر از مردم آذربایجان شرقی در دور دوم انتخابات مجلس دهم شركت كردند.
کد خبر: ۲۲۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۳ 30 April 2016
 سعید شبستری خیابانی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دور دوم انتخابات مجلس دهم با رقابت 18 نفر برای كسب 9 كرسی باقیمانده استان در حوزه‌های انتخابیه تبریز، شبستر، 'مراغه و عجب‌شیر'، سراب، 'اهر و هریس' و 'مرند و جلفا' در آرامش كامل برگزار شد.
وی با اشاره به شمارش و تجمیع آرا از نخستین دقایق اتمام رای گیری گفت: رای گیری در شهر تبریز تا ساعت 23 و 30 دقیقه ادامه داشت اما در بقیه حوزه های انتخابیه پیش از آن به پایان رسیده بود.
وی از عوامل اجرایی از بابت برگزاری سالم انتخابات قدردانی كرد و افزود: نیروهای انتطامی با برقراری امنیت و نیروهای پشتیبانی و مردم دست به دست هم دادند تا انتخابات در حوزه های انتخابیه آذربایجان شرقی در فضایی آرام برگزار شود.
وی از داوطلبان مجلس دهم در دور دوم انتخابات خواست تا با كنار گذاشتن فضای رقابتی، رفاقت را پیشه كنند و گفت: هر كسی كه انتخاب شده باشد، نماینده مردم و از جایگاه قانونی خودش برخوردار است.
از جمعیت سه میلیون و 700 هزار نفری آذربایجان شرقی حدود دو میلیون و 300 هزار نفر در این 6 حوزه انتخابیه واجد شرایط رای در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم بودند.
گفته می شود از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسكو 315 هزار نفر در مرحله دوم انتخابات در پای صندوق های رای حاضر شدند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
چرا صفحه نتایج تبریز را آپدیت نمی کنید؟
دور اول خوب پوشش می دادین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار