استاندار با کارگران آمد/ همه بیایند
دکتر جبارزاده,استاندار آذربایجانشرقی به همراه جمعی از قشرهای مختلف کارگری در مسجد آیت الله انگجی حضور یافته و رای شان را به صندوق انداخته اند.
کد خبر: ۲۲۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 29 April 2016
به گزارش تابناک تبریز،دکتر جبارزاده,استاندار آذربایجانشرقی به همراه جمعی از قشرهای مختلف کارگری در مسجد آیت الله انگجی حضور یافته و  رای شان را به صندوق انداخته اند.


استاندار آذربایجان شرقی اذعان داشت:از همه ی اقشار مختلف تقاضا داریم که به پای صندوق های رای حضور یابند و همانند سال های پیشین درصد مشارکت استان را در رای گیری بالا ببرند .

 دکتر جبارزاده افزود:هفته جاری,هفته کارگر است و فردا روز کارگر است و تمام کارگران جامعه کارگری و برای افزایش مشارکت و نیل به اقتصاد مقاومتی حضور پرشور در پای صندوق های رای داشته باشند


استاندار با تشکر از ستاد انتخابات گفت:تمام عوامل اجرایی انتخابات بعد از نماز  صبح,حوزه ها  رای را اماده  و  تجهیز کردن  و از  هشت صبح درها باز است بروی مردم .

 استاندار گفت؛براساس اعلام ستاد انتخابات,تا اکنون  سیزده درصد  افرادی که در مرحله اول توفیق شرکت در انتخابات نداشتند در پای صنوق تا حضور به عمل آورده و با رای شان تیری بر چشم دشمن زدند  
و امیدواریم تا کسانی که تا حال رای نداند با آمدن به پای صندوق,تیرهای را به چشم بدخواهان نظام مثل انتخابات دیگر بزنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :