من کار خاصی نکردم و راضی هم نبودم که این مسئله اعلام شود، مهرداد بازیکن من بوده و افتخاری برای من بود که بتوانم برایش کاری انجام دهم.
کد خبر: ۲۲۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴ 28 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، پس از درگذشت مهرداد اولادی، هنوز هم موجی از حلقه های مفقوده زندگی ورزشی و شخصی این بازیکن درحال روشن شدن است، بازیکنی که با استعداد و توانایی‎های ویژه خود 2 مرتبه به عضوت تیمهای بزرگ کشور و 2 مرتبه در لیگهای کشورهای عربی دعوت شد، در نهایت کارش به جایی رسید که حاضر شد برای بازگشت به دوران اوج تن به قرارداد 25 میلیون تومانی با ملوان بندر انزلی بدهد.

متخصص شادیهای نوستالوژیک در ماههای آخر عمرش شرایط کاری مناسبی نداشت و به همین دلیل با یکی از دوستانش در تهران فروشگاه فسفود راه انداخته بود و حالا که به هر شرحی بار سفر از دنیای خاکی بسته است صدای تاسف برخی از به امام خدا رها کردن او بلند شده است و بی مهری‎هایی که به مهرداد به دلیل کوچکترین اشتباهات روا داشته شده بود.

وقتی نادر دستنشان مربی وقت نساجی میخواست او را به خانه‎اش قائمشهر بیاورد باز هم با مخالفت برخی مواجه شد تا

عقابی که دگر آشیان نخواهد دید

همی بردش باد به سوی دانه و دام...

اما بازهم حمید استیلی بازیکن با اخلاق کشور در شرایطی که دید کسی برای بازیکن ماه‎ها و سالهای نه چندان دور تیمهای مطرح کشور و تیم ملی تصمیم به برگزاری مراسم ختم ندارد شخصا پا به میدان گذاشت تا مراسم هفتم اولادی را در تهران برگزار کرده باشد.

حمید استیلی هرچند در ابتدا مایل به مطرح شدن این مساله نبوده اما در خصوص برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم مهرداد اولادی که با هزینه شخصی وی برگزار شد، گفته من کار خاصی نکردم و راضی هم نبودم که این مسئله اعلام شود، مهرداد در پرسپولیس بازیکن من بوده و افتخاری برای من بود که بتوانم برایش کاری انجام دهم.

شاید باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال گرفتار بودند وگرنه اگر وقت و زمان داشتند حتما این کار را می‌کردند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار