مسئولان تیم فوتبال تراکتورسازی و الهلال عربستان برای تأمین هزینه‌های محل اقامت خود به توافق رسیدند تا خودشان هزینه‌ها را متقبل شوند.
کد خبر: ۲۱۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 26 April 2016
 تراکتورسازی و الهلال عربستان در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا در دو بازی رفت و برگشت باید به دیدار یکدیگر بروند.

با توجه به سیاه‌ نمایی‌های طرف عربستانی و اقداماتی که مسئولان فدراسیون این کشور انجام دادند با رای کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار این دو تیم قرار شد در کشور ثالث برگزار شود. در همین راستا الهلال در قطر میزبان تراکتورسازی بود که در این مسابقه متحمل شکست ۲ بر صفر شد و تراکتورسازی در عمان میزبان الهلال خواهد بود.

تراکتورسازی برای الهلال هتل ۴ ستاره‌ای را در عمان در نظر گرفته بود که مورد تائید کنفدراسیون آسیا قرار داشت. مسئولان عربستانی خواهان گرفتن هتلی با شرایط بهتر و دارای کلاس ۶-۷ ستاره بودند که مسئولان تراکتورسازی اعلام کردند چون هتل فعلی مورد تائید کنفدراسیون فوتبال آسیا است آنها تغییر در محل اقامت گرفته شده ایجاد نخواهند کرد.

به همین دلیل در سفر با قطر طرفین به مذاکره نشستند و با امضای قراردادی توافق کردند که تراکتورسازی هزینه‌های هتل محل اقامت خود در قطر که بر عهده میزبان بوده پرداخت کند و الهلال هم هزینه‌های هتلی که می‌خواهد در عمان بگیرد را شخصا بپردازد.

بدین ترتیب مسئولیت تأمین هتل تیم مهمان برعهده خود آن تیم گذاشته شد.

در همین راستا در سفر تراکتورسازی به قطر سعید عباسی مدیرعامل باشگاه در حالیکه هزینه‌های گرفتن هتل را با توجه به میزبانی حریف با خود همراه نداشتند، با خرج کردن چک شخصی هزینه هتل تیم را پرداخت کرد تا مشکلی از این بابت به وجود نیاید./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار