کد خبر: ۲۱۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸ 25 April 2016
تابناک گیلان - عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت برای ساخت زائرسرا در سامرا مشارکت کند.

فاطمه شیرزاد امشب در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: تأمین امنیت نخستین مقوله و ایجاد رفاه برای زوار در بحث بازسازی عتبات عالیات است.

وی با اشاره به اینکه خدمت برای اهل بیت(ع) افتخار است، تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت شهرداری رشت ساخت زائرسرا در سامرا در دستور کار قرار گیرد.

عضو دیگر کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت نیز در جلسه مذکور گفت: حرکت در راستای خدمت به اهل بیت(ع) ذخیره معنوی برای آخرت انسان‌ها محسوب می‌شود.

سیدرضا موسوی‌روزان افزود: افرادی که در ستاد بازسازی عتبات عالیات فعالیت می‌کنند افرادی ارزشی هستند و این خدمت آنها از توفیقات الهی بوده که نصیبشان شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت نیز در جلسه مذکور آمادگی این نهاد به منظور همکاری با ستاد عتبات عالیات را اعلام کرد.

محمدباقر بشردانش افزود: با نصب بنرهایی در نقاطی از شهر که در آن شماره حساب کمک‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات درج شده می‌توانیم به گسترش این فرهنگ خداپسندانه کمک کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نیز در نشست مذکور کمک‌های مردمی به ستاد بازسازی عتبات عالیات را خداپسندانه دانست.

مظفر نیکومنش‌نودهی اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت از هرگونه همکاری با این ستاد استقبال می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار