تابناک: اصفهان با وجود بناهای تاریخی وگردشگری بسیاری که دارد یکی از شهرهای توریستی کشور است و از همین رو مسافران بسیاری در ایام نوروز به این شهر سفر می کنند به گونه ای که می توان اصفهان را یکی از چند شهر اول کشور از لحاظ جذب گردشگر دانست.
کد خبر: ۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹ 01 February 2015

به گزارش تابناک، با وجود این مسئله اصفهان در بحث زیرساخت ها و امکانات لازم با مشکلاتی مواجه است. مهم ترین مسائلی که شاید با بر طرف ساختن آن می توان جذب گردشگر را افزایش داد، مسئله هتل ها و فضای های اقامتی است که با افزایش کیفیت و کمیت آن در سطح استان، گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

فریدون الهیاری، مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان در گفت وگو با تابناک پیرامون این موضوع گفت: تمام تلاش ما این بوده است که با استفاده از همه ظرفیت های میراث فرهنگی بحث گردشگری را در سطح استان افزایش داده و گردشگری اصفهان را ارتقا دهیم. گردشگری اهمیت زیادی دارد.

وی درباره افزایش تعداد هتل ها و فضاهای اقامتی ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات خوبی در جهت جذب سرمایه گذار انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت های استان برای رونق گردشگری استفاده نماییم، خاطرنشان کرد: استان اصفهان با توجه به پتانسیل خوبی که دارد می تواند در سطح جهان حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد از همین رو سعی شده از ظرفیت همه ادارات و سازمان ها در راستای بهبود شرایط گردشگری استان استفاده شود.

وی به برگزاری جلسات شورای گردشگری استان اشاره کرد و افزود: جلسات کارگروه گردشگری استان به صورت مرتب برگزار شده و کمیته های مختلف آن نیز طبق برنامه ریزی جلو می روند تا بتوانیم همه دستگاه هایی را که در عرصه گردشگری حرف برای گفتن دارند را به میدان بیاوریم.

گفتنی است که اصفهان همواره در فصول مختلف سال میزبان گردشگران بسیار داخلی و خارجی است و از همین رو بهبود شرایط و امکانات زیرساختی می تواند به افزایش تعداد گردشگر کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار