مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از افزایش 18 درصدی نرخ‌های کرایه تاکسی در سال گذشته یاد کرد و گفت: امسال نرخ‌ها با شیب ملایم افزایش می‌یابد و با توجه به ثابت ماندن قیمت برخی از اقلام میانگین افزایش نرخ کرایه کمتر است.
کد خبر: ۲۱۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲ 23 April 2016
به گزارش تابناک قم، مرتضی عزتی با بیان اینکه افزایش نرخ‌های کرایه تاکسی‌ها در کمیسیون شورای اسلامی شهر قم و هیأت مدیره سازمان تاکسیرانی شهرداری قم به تصویب رسیده است، اظهار کرد: این مصوبه بعد از کارشناسی‌های لازم به فرمانداری ارجاع داده شده و اکنون در حال بررسی است.

وی از افزایش 18 درصدی نرخ‌های کرایه تاکسی در سال گذشته یاد کرد و افزود: امسال نرخ کرایه‌ها با شیب ملایم افزایش می‌یابد و با توجه به ثابت ماندن قیمت برخی از اقلام و رشد دستمزدهای اقشار مختلف میانگین افزایش نرخ کرایه در سال جاری نسبت به سال 94 کمتر است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه افزایش خطوط شهری به ویژه در مسیر شهرک پردیسان مورد توجه قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: رشد جمعیتی پردیسان پراکنده است به همین علت اکنون سه شرکت دربستی همانند تاکسی تلفنی در این منطقه فعالیت می‌کنند اما برای افزایش خطوط در این شهرک برنامه‌ریزی مشخصی کرده‌ایم.

وی یادآور شد: دریافت هزینه‌های صدور، تمدید و تعویض پروانه تنها منبع درآمدی سازمان تاکسیرانی شهرداری قم است به همین علت درآمدهای این سازمان باید هزینه‌ها برابری کند.

عزتی با اشاره به اینکه رانندگان باید الگوی رفتاری مطلوبی برای شهروندان و زائران شهر کریمه اهل بیت(س) باشند، مطرح کرد: شهروندان هر انتقاد و پیشنهادی در مورد سازمان تاکسیرانی و تاکسی‌ها دارند با شماره 36628800 یا پیامک 30005133 ارتباط برقرار کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار