مدیرکل دفتر امور بانوان ‌استانداری یزد مطرح کرد:
مدیر‌کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به تشکیل مجمع مدیران زن این استان، گفت: به‌دنبال اجرای طرح خانه محلات در مناطق مختلف شهری یزد هستیم.
کد خبر: ۲۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 12 April 2015
اجرای طرح به گزارش تابناک یزد،فخرالسادات خامسی ‌امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در یک سال گذشته نسبت به ساماندهی فعالیت‌های مرتبط با بانوان، اقدام‌های مناسبی انجام داده است.
مدیر‌کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد خاطرنشان کرد: بیش از 500 هزار نفر از جمعیت استان یزد را بانوان تشکیل می‌دهند و از این تعداد، برابر با آمارهای ارائه شده، بالغ بر 42 هزار نفر شاغل هستند.

وی با تاکید بر اینکه بانوان شاغل به خوبی مدیریت خانواده را انجام داده و در کنار آن، وظایف شغلی خود را هم پیگیری می‌کنند، گفت: یکی دیگر از فعالیت‌هایی که در استان یزد در زمینه بانوان انجام شده، تشکیل مجمع مدیران زن استان یزد است.

خامسی ادامه داد: در این مجمع، بانوان مدیر با سمت‌های مدیر‌کل، معاون سازمان، اساتید حوزه‌های علمیه، اساتید دانشگاه‌ها و بانوان مسئول در بسیج حضور دارند.

مدیر‌کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد تصریح کرد: امسال هم فعالیت‌های مرتبط با بانوان را به صورت جدی دنبال می‌کنیم، از جمله این برنامه‌ها، اجرای طرح خانه محلات در مناطق مختلف شهری یزد است که به دنبال عملی شدن آن هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار