معاون مدیر کل حمل و نقل و پایانه های مسافربری آذربایجان غربی گفت: تعداد مسافران جابجا شده با ناوگان عمومی آذربایجان غربی در تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۲۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 11 April 2015

به گزارش زرین خبر، بهزاد برقی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پایانه های مسافربری شهرستان میاندوآب با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی امسال 40 هزار سفر در استان جابجا شده اند، اظهارکرد: در این سفرها، تعداد 409 هزار نفر مسافر جابجا شده اند.

معاون مدیر کل حمل و نقل و پایانه های مسافربری آذربایجان غربی با اشاره به اقبال بیشتر مردم به استفاده از وسایط نقلیه شخصی و سواری در نوروز امسال، افزود: تعداد مسافران جابجا شده با ناوگان حمل و نقل عمومی در این تعطیلات نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد و تعداد سفرها نیز 6 درصد کاهش یافته است.

وی همچنین با اشاره به نظارت جدی بر روند ارائه خدمات به مسافران و برخورد با متخلفان در ایام نوروز، افزود: در این ایام با 30 شرکت و موسسه متخلف مسافربری به دلایل رعایت نکردن موارد ایمنی، عدم وجود مدیر فنی، نداشتن کپسول آتش نشانی و لاستیک های آجدار و نبود جعبه کمکهای اولیه در وسیله نقلیه برخورد قانونی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار